Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات منچستر با کونته؛ مربی ایتالیایی به نیمکت سرخ‌ها نزدیک شد

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
مدیران باشگاه منچستریونایتد با سرمربی فصل پیش اینترمیلان تماس گرفته‌اند تا تئاتر رویاها بیش از این با آتش سولشائر نسوزد!
به گزارش اسپوتینک، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس ایتالیا گزارش داد مدیران منچستریونایتد به دنبال جانشینی اوله‌گنار سولشائر با آنتونیو کونته تماس برقرار کرده‌اند.
Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
ورزش
سکوت عجیب منچستر یونایتد در مورد آیندۀ سولسشر
هنوز توافقی میان طرفین صورت نگرفته است اما شیاطین سرخ برای انتصاب کونته به عنوان سرمربی بعدی خود اقدام کرده اند. آینده سولسشیر فعلا نامشخص است و به نظر می‌رسد به زودی وضعیت او مشخص می‌شود.
آینده اوله گونار سولسشیر به عنوان سرمربی منچستریونایتد تحت تاثیر شکست سنگین مقابل لیورپول قرار گرفته است و اکنون سرمربی فصل پیش اینتر میلان به عنوان گزینه جانشینی این سرمربی مطرح شده است.
آنتونیو کونته، اوایل دهه 2010 که به یوونتوس رفت این تیم 9 فصل قهرمانی نداشت و رسوایی کالچوپولی را سپری کرده بود. او بانوی‌پیر بحران‌زده را به اوج رساند و فصل قبل هم این کار را برای اینتر انجام داد.
کونته عملکرد تحسین‌آمیزی هم در چلسی داشت. به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای تحول یک تیم کونته باشد. او می‌خواهد تیم‌هایش پرستاره باشند و مشخصاً منچستریونایتد فعلی با سیستم کاری‌اش متناسب است.
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала