Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا در مورد تمدید به دمبله هشدار داد

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
عثمان دمبله یک ماه دیگر برای بازگشت به ترکیب بارسلونا زمان نیاز دارد. او باید نشان دهد لیاقت ماندن در بارسا را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله با 105 + 40 میلیون یورو در سال 2017 از دورتموند به بارسا پیوست تا جانشین نیمار باشد اما به غیر از فصل گذشته، همواره با مصدومیت ها دست به گریبان بوده است.
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
بی‌میلی دمبله به تمدید قرارداد با بارسلونا
در تازه‌ترین مورد، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» گزارش داده که سران باشگاه بارسلونا به وینگر فرانسوی گفته اند که تنها تا پایان سال جاری میلادی برای تصمیم گیری در مورد تمدید قراردادش وقت دارد.
این نشریه اسپانیایی در بخشی دیگری از این گزارش نوشته که سران بارسلونا قصد ندارند فرصتی نامحدود به دمبله برای تصمیم گیری بدهند و اگر تا جنوری موفق به تمدید قرارداد بازیکن فرانسوی خود نشوند، تلاش خواهند کرد او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند.
از همین‌رو، به این بازیکن اولتیماتوم داده اند که تا قبل از پایان سال جاری میلادی تصمیم خود را بگیرد. باشگاه به شدت خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است چرا که نمی خواهند او را که با صرف بیش از 100 میلیون یورو به نیوکمپ آوردند را در تابستان آینده به طور رایگان از دست بدهند.
سران باشگاه کاتالانی‌ در سال های اخیر با وجود مصدومیت های بی شمار مهاجم فرانسوی به او اعتماد کردند و دمبله تا پیش از مصدومیت جدیدش یکی از بازیکنان محبوب رونالد کومان محسوب می شد.
حال باید منتظر ماند و دید دمبله چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала