Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت آرسنال با سیتی بر سر ستاره مغضوب بارسا

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
باشگاه آرسنال نیز برای جذب ستاره مغضوب بارسلونا وارد عمل شده و می‌خواهد با سیتی برسر روبرتو رقابت نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرجی روبرتو قصد ندارد قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند. او در ماه‌های اخیر به چهره‌ای منفور در کاتالونیا تبدیل شده و با نمایش‌های ضعیف‌اش خشم هواداران بلوگرانا را برانگیخته که از موقعیت او در تیم ناامید شده‌اند.
این بازیکن اسپانیایی که اکنون 29 سال سن دارد، در این فصل 5 بار برای تیم رونالد کومان به میدان رفته اما جایگاه خود را در ترکیب اصلی اسکار مینگزا و سرخیو دست گرفته‌اند، در حالی که او نمی‌تواند در خط هافبک مرکزی نفوذ خوبی داشته باشد.
این ستاره همه کاره به دوازده ماه آخر قراردادش در اسپانیا وارد شده و هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است.
اکنون طبق گزارش‌ها، روبرتو به دنبال رد هرگونه پیشنهاد قرارداد جدید از سوی باشگاه فعلی خود است و تصمیم گرفته که از تیم کاتالان جدا شود.
در همین حال تیم‌های آرسنال و من‌سیتی از علاقمندان به این ستاره ید می‌شود.
تصور می‌شود سیتی مشتاق همه کاره بودن روبرتو است، پپ گواردیولا به دنبال پوششی برای ژائو کانسلو می‌باشد، زیرا او به دنبال دو گزینه در هر پست است.
با این حال، طبق گزارش‌ها، آرسنال نیز به رقابت برای این بازیکن 29 ساله پیوسته است. هواداران آرسنال در ارتباط با بازیکنی که در ماه فبروری 30 ساله خواهد شد و ظاهراً برخلاف سیاست بازسازی تیم است، محتاط خواهند بود و با این حال، روبرتو از نظر سبکی با این قانون مطابقت دارد.
میکل آرتتا مشتاق یک مدافع راست وارونه است که بتواند در حین بازی وارد خط میانی شود. در حال حاضر، تنها تاکهیرو تومیاسو و کالوم چمبرز واقعاً با این قانون مطابقت دارند، و مشخص نیست که آینده چمبرز کجاست.
در حالی که این قرارداد به خصوص پر زرق و برق نخواهد بود، آیا به توپچی‌ها این امکان را می‌دهد که در سایر مناطق مورد نیازتر هزینه‌های زیادی داشته باشند؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала