Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد در مسیر بازگشت به چلسی؛ پیشنهاد جدید آبی‌های لندن به ستاره بلجیمی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
سران باشگا چلسی درصدد بازگرداندن ستاره بلجیمی رئال مادرید به استمفوردبریج هستند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه ورزشی «ال‌ناسیونال» مدعی شد سران باشگا چلسی درصدد بازگرداندن ستاره بلجیمی رئال مادرید به استمفوردبریج هستند.
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
ورزش
فهرست رئال برای ال‌کلاسیکو؛ هازارد بالاخره برابر بارسا به میدان می‌رود + عکس
این نشریه در ادامه نوشت شانس بازگشت ادن هازارد به تیم سابقش چلسی زیاد است و در حقیقت چلسی حاضر شده تا برای بازگرداندن هازارد در تابستان بعدی 50 میلیون یورو بپردازد.
ادن هازارد که تابستان 2019 به حضور هفت ساله‌اش در چلسی پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، در این مدت نتوانسته در جمع کهکشانی‌ها آن درخششی که با پیراهن چلسی داشت را تکرار کند، هرچند مصدومیت‌های زیادی که او در این مدت به آن دچار شده، در این امر بی‌تأثیر نبوده است.
به نظر می‌رسد که شرایط هازارد در سانتیاگو برنابئو دشوارتر از هر زمان دیگری شده است. او یک ال‌کلاسیکوی دیگر را از دست داد تا تعداد غیبت‌هایش در این دیدار مهم به پنج برسد و این یعنی ناکامی او در پیراهن رئال مادرید همچنان ادامه دارد.
هازارد درواقع به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به رئال آمد اما پیش از آن نیز هشدار داده بود که شباهتی به این بازیکن ندارد و حالا پس از دو سال و سه ماه حتی در یک ال‌کلاسیکو به میدان نرفته تا این موضوع را ثابت کرده باشد.
این درحالیست که رئال برای خرید ادن 130 میلیون یورو خرج کرده که می‌تواند بخشی از هزینه‌ها را جبران کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала