Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده جدید فوتبال آلمان جانشین امباپه در پی‌اس‌جی + عکس

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن برای جانشین مهاجم ملی پوش این تیم، دست به کار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه از دو ماه دیگر می تواند آزادانه با هر باشگاهی که می خواهد، برای فصل آینده مذاکره کند چرا که قراردادش رو به اتمام است و بر اساس قوانین فیفا می تواند آزادانه با تیم بعدی خود صحبت کند.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2021
ورزش
ادعای آ اس: بارسا با پولی بیشتر از رئال به دنبال کیلیان امباپه
باشگاه پاریسی از شانس زیادی برای نگه داشتن کیلیان امباپه ای که در ماه های پایانی قراردادش قرار دارد، برخوردار نیست و همین شده است که سران این باشگاه کریم آدیمی، مهاجم 19 ساله سالزبورگ را به عنوان یکی از گزینه های جانشینی امباپه در نظر بگیرند.
این بازیکن به یکی از پدیده های فصل فوتبال اروپا تبدیل شده است و از نظر سبک بازی نیز شباهت هایی به امباپه دارد چرا که جنگنده، سریع، دریبل زن و گلزن است. کریم در این فصل در هجده بازی با چهارده گل و دو پاس گل نمایش خوبی از خود ارائه داده است.
قرارداد این مهاجم 19 ساله آلمانی تا سال 2024 با باشگاهش سالزبورگ اتریش اعتبار دارد و با توجه به آمار و شرایطی که او از آنها برخوردار است، سخت می تواند تصور کرد که آدیمی تا پایان مدت زمان قراردادش به همکاری با سالزبورگ ادامه دهد.
پی اس جی البته تنها مشتری آیدمی نیست چرا که باشگاه هایی نظیر اتلتیکو، رئال مادرید، بایرن مونیخ و اینتر نیز شرایط این مهاجم آینده دار را دنبال می کنند.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала