Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی آفریقای جنوبی برابر مدافع عنوان قهرمانی

CC0 / / توپ کریکت Cricket ball
توپ کریکت Cricket ball - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
تیم ملی کریکت آفریقا با نتیجه درخشان وست اندیز مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم ملی وست اندیز و آفریقای جنوبی در ادامه رقابت‌های مرحله 12 بهترین جام جهانی با هم روبرو شدند که سرانجام آفریقا بازی را با اختلاف 8 ویکت به برتری رسید.
قرعه مسابقه را آفریاق برنده شد و انتخاب توپ اندازی کرد. این رقابت که در ورزشگاه بین المللی دبی انجام شد طی آن تیم وست اندیز مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، در 20 آور با از دست دادن 8 بازیکن 144 دوش را هدف تعیین نمود که اویوین لیویز 56، پولارد 26، سیمونز 16، و کریس گیل با پوران هر کدام 12 دوش انجام دادند. در بخش توپ اندازی هم پریتریوس 3 ویکت، ماهراج دو ویکت، رابادا و اَن‌ریچ هر کدام یک ویکت به دست آوردند.
در ادامه تیم آفریقای جنوبی به توپ زنی پرداخت و هدف داده شده را در آور 18.2 با از دست دادن تنها 2 بازیکن برآورده ساخت تا بازی را با تفاوت 8 ویکت به برتری برسد.
در این بخش آیدن مارکرام 51 (بدون سوخت)، وان در دوسن 43 (بدون سوخت) و رضا 39 دوش انجام دادند. و در بخش توپ اندازی هم اکیل حسین توانست یک بازیکن را خارج سازد.
این دومین دیدار دو تیم در بازی‌های 20 آوره بود اما با توجه به شکست دو تیم در بازی‌های اول، امشب آفریقای جنوبی اولین پیروزی خود را جشن گرفت و وست اندیز دومین شکست متوالی خود را به تجربه نشست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала