تیرباران یک نوجوان زخمی در مسیر غور - هرات از سوی طالبان

© Photo / Shahhussain Murtazawi FBشهر هرات
شهر هرات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
  منابع مردمی می‌گویند که طالبان محمدفهیم، یک نوجوان زخمی و کاکایش را در مسیر شاهراه غور – هرات، تیرباران کرده‌اند. کاکای این نوجوان عضو پیشین پولیس بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "اطلاعات" برهان‌الدین، برادر این نوجوان به رسانه ها گفته است که او [محمدفهیم] و کاکایش حوالی ساعت 3:00 صبح گذشته (3عقرب) در منطقه‌ی «کوتاه شیرشاخ» ولسوالی چشت هرات توسط چهار طالب مسلح (گروه ممنوع در روسیه) کشته شده‌اند.
به گفته برهان‌الدین، برادرش روز گذشته در کمین افراد طالبان در غرب شهر فیروزکوه، مرکز ولایت غور زخمی و برای درمان به هرات منتقل می‌شد که دوباره با کمین طالبان مواجه شد.
در کمین دیروز طالبان دو تن از اقوام نزدیک محمدفهیم که از اعضای پیشین نیروهای خیزش مردمی بودند، کشته و خود محمدفهیم زخمی شده بود.
با این حال، برهان‌الدین به رسانه ها همچنین گفت که جان خودش نیز به‌دلیل سابقه‌ی خدمت در صفوف پولیس، زیر تهدید طالبان قرار دارد.
مقام‌های محلی طالبان در هرات و غور در این مورد چیزی نگفته اند.
با تسلط طالبان بر افغانستان، رهبری این گروه عفو عمومی اعلام کرد، اما برخی از موارد قتل، بازداشت و شکنجه اعضای پیشین نیروهای ارتش، پولیس و خیزش‌های مردمی در ولایت‌های مختلف گزارش شده است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала