Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر پاریسی‌ها با غیبت سه ستاره؛ وراتی، امباپه و پاردس مصدوم هستند

© AFP 2023 / FRANCK FIFELogo PSG
Logo PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
پاریسن‌جرمن در بازی‌های با مشکل جدید روبرو خواهد بود زیرا وراتی بازی‌ساز را در اختیار ندارد، گل‌زن قهار این تیم نیز نمی‌تواند بازی نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسن‌جرمن یک هفته پس از تساوی در مقابل المپیک مارسی در لیگ 1 با خبرهای بدی شروع کرد، زیرا مارکو وراتی به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود، کیلیان امباپه تحت مشاوره پزشکی قرار گرفته و لئاندرو پاردس هم نمی‌تواند با تیم ملی آرجانتین برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر اروگوئه و برزیل بازی کند.
مارکو وراتی در بازی با مارسی دچار آسیب دیدگی شد که حالا او را از بازی مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا محروم می‌سازد.
وراتی از ناحیه عضلات مورب لگن چپ‌اش آسیب دیدگی عمیق داشته و بازگشت او بسته به بهبودی است اما 4 هفته در دسترس نخواهد بود.
بخش پزشکی و سرمربی تیم ایتالیا روبرتو مانچینی، از قبل شروع به تجزیه و تحلیل نحوه جایگزینی این بازیکن 28 ساله کرده‌اند.
آتزوری در آخرین بازی دور گروهی مسابقات مقدماتی یوفا در 12 نوامبر یک بازی حساس دارد و در  گروپ C مقابل سوئیس به میدان خواهد رفت، که آن بازی صدرنشین گروه را مشخص خواهد کرد. برنده می‌تواند در روز آخر سه امتیاز پیش بیفتد تا دوم نشود و در نتیجه از پلی آف قطر 2022 جلوگیری کند.
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
ورزش
رسمی: دوری وراتی برای 4 هفته از میادین
اتفاقی که برای کیلیان امباپه در پاریس افتاد.
پاریسی‌ها گزارش دادند که "کیلیان امباپه قربانی یک عفونت گوش و گلو و بینی شده است" و در "48 ساعت" دوباره مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بررسی شود که آیا او می‌تواند این جمعه از ساعت 16:00 در پارک دو پرنس بازی کند یا خیر.
همچنان پی‌اس‌جی سیر تکاملی پاردس را به اشتراک گذاشته و حضور او در تیم ملی آرجانتین را زیر سوال برد.
لئاندرو پاردس به بهبودی خود از مصدومیتی که از ناحیه چهار سر ران چپ با تیم ملی آرجانتین متحمل شده بود ادامه می‌دهد و پاریسن‌جرمن گزارش پزشکی منتشر کرد که او را برای بازی‌های مقابل اروگوئه و برزیل در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کنار می‌گذارد.
این باشگاه فرانسوی رسما اعلام داشت که طبق انتظارات کادر پزشکی، بهبودی آسیب درجه 3 لئاندرو پاردس به چهار سر ران چپ رضایت بخش است. بازگشت به مسابقات پس از وقفه بازی‌های ملی بعدی برنامه ریزی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала