دیدار معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان با نماینده سازمان ملل متحد برای افغانستان 

© Spokesman of Islamic Emirate of Afghanistan, Zabihullah Mujahidدیدار معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان با نماینده سازمان ملل متحد برای افغانستان 
دیدار معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان با نماینده سازمان ملل متحد برای افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان امروز با نماینده سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار و درباره جلوگیری از فاجعه انسانی و اقتصادی گفت و گو کردند. 
 وزیر خارجه دولت طالبان: به کسی اجازه نمی دهیم از خاک افغانستان چین را تهدید کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
وزیر خارجه دولت طالبان: به کسی اجازه نمی دهیم از خاک افغانستان چین را تهدید کند
او نوشت: مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت گروه طالبان با دیبورا لاینز، نماینده‌ی ویژه‌ ای سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار کرد.
خانم لاینز در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و تلاش مشترک برای جلوگیری از یک فاجعه‌ی انسانی و اقتصادی قبل از شروع زمستان تاکید کرد.
لاینز گفته است، که کوشش می کند تا پیش از زمستان با کشورهای کمک کننده گپ بزند تا به کمک شان برای تمویل پروژه ها ادامه بدهند تا روند داد و گرفت پولی به شکل عادی به جریان بیافتد. 
در این دیدار همچنان معاون سیاسی نخست وزیر گروه طالبان گفت، که ایالات متحده امریکا باید پول های منجمد شده ای افغانستان را آزاد کند. 
مولوی عبدالکبیر درباره حقوق زنان در حکومت طالبان گفته است، که ما نظر به شریعت اسلام به زنان حقوق شان می دهیم.
یادآوری می کنیم، که بیش از دو ماه می شود، که کنترل حکومت افغانستان را گروه طالبان بدست گرفته اند، در این دو ماه اقتصاد افغانستان به پایین ترین سطح اش رسیده و مردم هر روز بی پول تر می شوند و حکومت طالبان هم توانایی پرداخت معاش کارمندانش را ندارد. 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала