Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولشیر باید رونالدو را خط بزند تا بماند

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
اوله گونر سولشیر سرمربی منچستریونایتد برای حفظ جایگاه‌اش در این باشگاه هشدارهای جدی دریافت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ به اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد گفته شده که کریستیانو رونالدو را کنار بگذارد تا آینده‌اش در اولدترافورد را نجات دهد.
سولسشیر پس از باخت 5-0 یکشنبه‌شب در خانه مقابل لیورپول تحت فشار زیادی قرار گرفته است. شیاطین سرخ در حال حاضر هشت امتیاز با چلسی در صدر جدول فاصله دارند.
در همین حال از آنتونیو کونته برای هدایت یونایتد نام برده شده اما سولشیر قرار است حداقل در سفر شنبه این هفته به تاتنهام هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشته باشد.
انتخاب تیم سولسشیر مقابل لیورپول پس از این‌که او همان ترکیب اصلی را انتخاب کرد که در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مقابل آتالانتا شکست خورد، مورد انتقاد قرار گرفت.
دارن بنت مهاجم سابق اسپرز باورمند است که این مربی نارویژی باید تغییرات بزرگی انجام دهد تا شانس تیم‌اش را تغییر دهد و کنار گذاشتن رونالدو به نفع ادینسون کاوانی برای شروع خواهد بود.
بنت در talkSPORT گفت: "من فکر می‌کنم برای اوله، او باید تصمیمات بزرگی بگیرد. اگر او بخواهد کل بازی را پرسینگ انجام دهد، ممکن است مجبور شود کمی به حریف حمله نماید، می‌دانید کاوانی گزینه‌ای بهتر نسبت به رونالدو است، رونالدو خوب بوده است اما کاوانی از نظر انرژی، پرسینگ، کار سخت از جلو، بسیار بهتر است. چون هر وقت کاوانی به میدان می‌آید، می‌دود، کار می‌کند.
اوله گونر سولسشیر، اگر بخواهد مدت طولانی‌تری در این پست بماند، باید تصمیمات بزرگی بگیرد و این شامل کنار گذاشتن بازیکنان بزرگ می‌شود.
پل پوگبا روز یکشنبه از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و 15 دقیقه پس از حضور در نیمه اول از بازی اخراج شد. بنت می‌گوید هیچ راهی وجود ندارد که پوگبا به عنوان هافبک بازی‌ساز زیر نظر سولسشر بازی کند اما می‌گوید که گزینه دیگری وجود ندارد.
بنت افزود: "[اسکات] مک‌تومینای و فرد این را می‌دانم زیرا مردم می‌گویند، اما شما باید نقش کسی را بازی کنید. کاملا واضح است که پوگبا نمی‌خواهد این نقش را بازی کند. وقتی به پوگبا از لحاظ زمانی که آن نقش را بازی می‌کند نگاه می‌کنم، بهترین کار او زمانی است که از سمت چپ بیرون می‌آید، یا زمانی که در حال حرکت به جلو است، وقتی کسی مانند [انگولو] کانته را در کنار خود دارد. مشکل پوگبا زمانی که در هافبک بازی می‌کند این است که خطری را احساس نمی‌کند. حالا اگر یک هافبک نگهدارنده هستید، همیشه به موقعیت‌های داخل زمین نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که اگر او توپ را در آنجا از دست بدهد، آیا من در موقعیتی هستم که روی آن تأثیر بگذارم. تقریباً مانند بعد چه اتفاقی می‌افتد؟"
بنت اضافه کرد: "اما وقتی پوگبا توپ را به دست می‌آورد و او آن نقش نگه‌دارنده را بازی می‌کند، وقتی به جلو می‌رود، به این فکر نمی‌کند که اگر توپ را اینجا برگردانم، پشت سر من چه اتفاقی می‌افتد؟ زیرا او نمی‌خواهد آن نقش را بازی کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала