Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ «زین‌الدین زیدان» برای حضور روی نیمکت منچستر

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
سرمربی اسبق رئال مادرید پیشنهاد شیاطین سرخ برای جایگزینی سولسشایر را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان مربی فرانسوی در تابستان گذشته به دومین دوره حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشید.
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2021
ورزش
زیدان، کونته، تن هاگ و...؛ جانشینان احتمالی سولشیر در تئاتر رویاها
زیزو فعلا  پنج ماه است که از مربیگری دور است و هیچ بعید نیست که در آینده ای نزدیک هدایت تیمی را به عهده بگیرد که منچستریونایتد می تواند یکی از محتمل ترین گزینه ها برایش باشد.
در همین رابطه، نشریه «ال‌موندو دیپورتیوو» خبر داده که زیدان گزینۀ اصلی منچستریونایتد برای جایگزینی سولسشایر بود. این نشریه از دلیل رد پیشنهاد یونایتد و نیوکاسل توسط زیدان سخن به میان آورده است.
طبق این گزارش، زیدان بعد از سال های پرفشاری که با رئال مادرید پشت سر گذاشت در حال استراحت کردن است و فعلا دوست ندارد به فوتبال برگردد. او می خواهد در فصل جاری هم استراحت کند و به همین خاطر پیشنهاد مربیگری در نیوکاسل و یونایتد را رد کرد.
زیدان در کنار کونته دو مربی حاضر و آماده فوتبال دنیا هستند که بسیاری از باشگاه های دنیا به دنبالش هستند. با این حال زیدان به مربیگری در تیم ملی فوتبال فرانسه و پاری‌سن‌جرمن علاقه دارد و در صورتی که این دوتیم به او پیشنهاد دهند به دنیای مربیگری برمی‌گردد.
شکست سنگین شیاطین سرخ برابر لیورپول باعث شده است تا انتقادها علیه سولسشایر بسیار بالا گیرد و او در آستانه اخراج قرار دارد هر چند که خودش حاضر به استعفا نیست.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала