Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پای رئال به کارهای اجتماعی ورزشی کشیده شد

© REUTERS / Rafael MarchanteIker Casillas sale del hospital en Porto junto a su esposa Sara Carbonero
Iker Casillas sale del hospital en Porto junto a su esposa Sara Carbonero - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
بنیاد رئال مادرید و شورای شهر موستولس امروز برای ایجاد دو مدرسه اجتماعی-ورزشی توافقنامه‌ای امضا کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ شورای شهر موستولس و بنیاد رئال مادرید امروز سه شنبه توافقنامه‌ای را برای ایجاد دو مدرسه اجتماعی-ورزشی امضا کردند: یکی شامل فوتبال برای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) و دیگری برای بسکتبال دختران و پسران و جوانان است.
ایکر کاسیاس اسطوره باشگاه رئال که به عنوان مدیر کل بنیاد رئال مادرید در امضای این توافقنامه نقش اصلی را داشت گفت:
"بازگشت به موستولس با پروژه‌های بزرگ خوشحال کننده است."
به موجب این توافق، شورای شهر امکانات خود را به بنیاد رئال مادرید واگذار خواهد کرد که مسئولیت تامین مربیان و کلیه امکانات فنی، شخصی و مادی برای عملکرد صحیح مدارس و تدوین برنامه آموزشی ورزشی مربوطه را بر عهده خواهد داشت.
بنیاد ایکر کاسیاس نیز به تأمین مالی پروژه‌هایی کمک خواهد کرد که توجه ویژه‌ای به افراد زیر سن قانونی دارند که توسط خدمات اجتماعی شورای شهر موستولس تأیید شده‌اند.
ایکر همچنان گفت: "در همین جاده‌هایی که من بزرگ شدم، پسران و دختران زیادی هستند که به اندازه زمانی که من از سنین جوانی برای رئال مادرید بازی کردم خوش شانس نیستند. بسیار مهم است که این جوانان به کیفیت ورزش آموزشی دسترسی داشته باشند."
کاسیاس در هنگام ارائه این توافقنامه اصرار داشت که مدارس اقتباس شده و فراگیر بنیاد رئال مادرید "مشخصه شغل آموزشی آنها، نه تنها در زمینه فنی ورزش، بلکه ارزش‌های مثبتی است که تیم بازی می‌کند. ورزش یک ابزار عالی برای مشارکت و یکپارچگی اجتماعی است. علاوه بر این، امکان آموزش ارزش‌هایی را فراهم می‌کند که برای کسانی که مشکلات بیشتری دارند حتی ارزشمندتر هستند، مانند انگیزه برای خودسازی، استقلال مسئولیت پذیری، کار تیمی، عزت نفس، عادات سبک زندگی سالم."
نولیا پوس شهردار این شهر همچنین بر فرصتی که این مدارس ارائه می‌کنند برای «ارائه فرصت‌های برابر به کودکان با تنوع عملکردی، بهبود استقلال و تقویت عزت نفسشان و دادن گزینه‌هایی برای تعامل با کودکان دیگر» تاکید کرد.
برای تضمین عملکرد صحیح مدارس اجتماعی-ورزشی، یک کمیسیون نظارت متشکل از تکنسین‌های وزارت ورزش و بنیاد رئال مادرید مسئول اطمینان از رعایت این توافقنامه خواهد بود.
فعالیت‌ها بعد از ساعات مکتب، روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه، از ساعت 17:00 تا 6:00 بعد از ظهر در مرکز ورزشی ویلافونتانا برای گروه بسکتبال انجام می‌شود. و روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 19 تا 20 گروه فوتبال 7 نفره برای افراد مبتلا به ASD در زمین فوتبال ایکر کاسیاس حضور می‌یابند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала