کابولوف: نماینده آمریکا در امور افغانستان آماده سفر به مسکو است

© Sputnik کابولوف: نماینده آمریکا در امور افغانستان آماده سفر به مسکو است
 کابولوف: نماینده آمریکا در امور افغانستان آماده سفر به مسکو است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان اظهار داشت که دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان ممکن است در ماه نوامبر در مسکو یا اسلام آباد برگزار گردد.
به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابولوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و رئیس بخش دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان ممکن است در ماه نوامبر در مسکو یا اسلام آباد برگزار شود.
کابلوف: تا پایان هفته کمک های بشردوستانه روسیه به افغانستان می‌رسد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2021
کابلوف: تا پایان هفته کمک های بشردوستانه روسیه به افغانستان می‌رسد
ضمیر کابولوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و رئیس بخش دوم آسیایی وزارت خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت:" من به او (توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان ) پیشنهاد دادم اگر می تواند، به مسکو بیاید، و می توان به صورت دوجانبه گفت و گو کرد. اما اکنون، از آنجا که صحبت از نشست تروئیکای گسترش یافته در اسلام آباد در میان است، شاید هم بشود همانجا هم دیدار را برگزار کرد. "
لازم به ذکر است که اخیرا پاکستان پیشنهاد داد که نشست تروئیکای گسترش یافته در مورد افغانستان نیمه دوم ماه نوامبر برگزار شود.
ضمیر کابولوف افزود:" توماس وست برای سفر (به مسکو) آماد گی دارد، من هم آماده استقبال از او هستم، موضوع مسئله فنی است، اینکه برای وی راحت است ابتدا به مسکو بیاید و سپس به اسلام آباد برود یا خیر، انتخاب با خودش است."
پیش از این کابلوف، گفت که مسکو انتظار دارد طی این هفته کمک های بشردوستانه از جمله دارو به افغانستان ارسال شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала