Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

100 بازی شدن کوتینیو بدون هزینه در نیوکمپ

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
عضو شوید
در صورتی‌که کوتینیو فردا شب در صدمین بازی خود برای بارسلونا به میدان برود، خبری از پرداخت 20 میلیونی به لیورپول نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی بود که گویا با انجام 100 بازی کوتینیو در بارسلونا این تیم باید به همین دلیل مبلغ 20 میلیون یورو به لیورپول پرداخت می‌کرد.
او که در 2018 با ارزش 120 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون دیگر راهی بارسا شد، در اولین فصل حضورش با لباس بارسا به مقام قهرمانی لالیگا رسید اما با وجود زیرسایه برخی ستار‌ها مانند لیونل مسی و لوئیس سوارز نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
اما پس از یک فصل قرضی در بایرن (2019) که تمامی جام های ممکن را با این تیم درو نمود، به بارسا برگشت، ولی فصل کابوس واری را به دلیل مصدومیت سپری نمود زیرا در مصاف با ایبار نیم فصل را نتوانست بازی کند و حالا توانسته به تازگی راه به ترکیب پیدا کند. او که در نیمه دوم بازی مقابل رئال مادرید به زمین آمد، نودنهمین حضورش را انجام داد و اگر فردا برابر رایو به میدان برود، تعداد بازی‌های وی به عدد 100 خواهد رسید.
پیش از این رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدعی شده بودند که در صورت رسیدن شمار بازی‌های این بازیکن به 100، کاتالان‌ها باید طبق بند درج شده در قراردادش، 20 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند.
اما حالا رسانه موندودپورتیوو منبع نزدیک به بارسا به صورت جدی این شایعه را رد کرد. این رسانه مدعی شده که پس از جستجو و پرسش از مسئولان بارسا مطلع شده‌اند که چنین بندی در قرارداد کوتینیو وجود ندارد و بارسا در شرایط بد اقتصادی فعلی زیر بار این 20 میلیون یورو نخواهد رفت.
حالا این بازیکن تلاش دارد در فصل جاری بتواند ارزش خود را ثابت کند به خصوص که بارسا این روزها از کمبود بازیکن بزرگ و درجه یک رنج می‌برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала