Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه وستهام بزرگترین ورزشگاه پایتخت می‌شود

© Flickr / Toastbrot81West Ham United FC
West Ham United FC - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
قرار است ورزشگاه وستهام با افزایش چوکی‌های خود به بزرگترین ورزشگاه شهر لندن بدل شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ وستهام جواز برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت ورزشگاه لندن را تا 62.500 به دست آورد. اقدامی که این ورزشگاه را بالاتر از آرسنال و تاتنهام به بزرگترین زمین باشگاهی در پایتخت انگلستان بدل می‌کند.
کارن برادی، نایب رئیس وستهام، گفت: "برنامه افزایش ظرفیت روز مسابقه به تعداد بیشتری از هواداران ما این فرصت را می‌دهد تا تیم هیجان انگیز ما را به صورت حضوری تماشا کنند.
او اضافه کرد: "از زمان بازگشت منظم هواداران در سال جاری، ما شاهد واکنش فوق‌العاده‌ای در تمام بازی‌های لیگ برتر در این فصل بوده‌ایم که به فروش رسیده است، و ما از آنها برای حمایت فوق‌العاده‌شان از جمله شکستن رکوردهای حضور در ورزشگاه لندن به عنوان بخشی از ظرفیت تماشاگران در ورزشگاه لندن تشکر می‌کنیم. این یکی دیگر از نشانه‌های بزرگ پیشرفت در دوران بسیار مثبت برای باشگاه است."
وستهام در سال 2016 از آپتون پارک به مکان نمایشی از المپیک 2012 نقل مکان کرد.
پس از برخی مشکلات اولیه، ورزشگاه اکنون میزبان تیم دیوید مویس در مسابقات اروپایی و همچنین مسابقات داخلی است.
مویس می‌گوید: "همه در اینجا هر کاری از دست ما بر‌آید برای رشد و توسعه این باشگاه فوتبال، در داخل و خارج از زمین، به نفع هواداران ما انجام می‌دهند و همه ما احساس می‌کنیم که همه چیز در مسیر درستی پیش می‌رود. بازگشت هواداران فوق‌العاده بود و جوی که آنها با 60.000 نفر در ورزشگاه ایجاد کردند، در هر بازی وجود داشت. وجود هواداران بیشتر در اینجا که تیم را تشویق می‌کنند، شرایط را برای همه ما بهتر خواهد کرد و ما واقعا مشتاقانه منتظر استقبال بیشتر حامیان جوان و خانواده‌های شان در ورزشگاه لندن هستیم."
برنامه های بلندمدت افزایش ظرفیت تا 67000 در سال‌های آینده نیز روی دست است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала