Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح به دنبال دستمزد نجومی در مرسی ساید

© AP Photo / Anthony DevlinLiverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England
Liverpool's Mohamed Salah celebrates scoring his hat-trick during the English Premier League soccer match between Liverpool and Watford at Anfield, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
محمد صلاح برای امضای قرارداد جدید با لیورپول دستمزد 450 هزار پوندی در هفته می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ادعاهایی وجود دارد که نشان می‌دهد محمد صلاح ستاره مصری لیورپول خواهان قراردادی به ارزش 450 هزار پوند در هفته است زیرا سرخ‌ها به دنبال تمدید قرارداد او می‌باشند.
اعتقاد بر این است که سرخ‌ها در ماه آگوست با مهاجم  29 ساله وارد مذاکره شده‌اند تا او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ شان تبدیل کنند. صلاح که تا سال 2023 در آنفیلد حضور دارد، در حال حاضر حدود 200 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد.
رامی عباس عیسی ایجنت او هفته گذشته به انگلیس سفر کرده تا با لیورپول درباره تمدید قراردادش مذاکره کند و به گفته اکرم کونور روزنامه نگار، صلاح تلاش دارد که 450 هزار پوند در هفته به جیب بزند تا بازیکن لیورپول بماند.
او اظهار داشت که ملی پوش مصری در مرسی ساید بسیار خوشحال است، اما خواهان افزایش دستمزد خود می‌باشد تا نشان دهنده اهمیت او در تیم زیاد است.
اما لیورپول حاضر نیست به او پیشنهاد زیادی بدهد و در حال مذاکره برای دستمزد کمتری است.
کونور همچنین اعلام کرد که لوس بلانکوس در حال بررسی دقیق مهاجمانی است زیرا آنها به دنبال یک حرکت احتمالی هستند.
اگر چلسی شکست بخورد و لیورپول نتواند بر سر قرارداد جدید به توافق برسد، غول لالیگا پیشنهادی برای جذب صلاح خواهد داد.
صلاح در این فصل در فرم فوق‌العاده‌ای بوده و در 12 بازی در تمامی رقابت‌ها 15 گل به ثمر رسانده است. او پس از لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و جورجینیو پس از هت تریک مقابل منچستریونایتد، چهارمین ستاره مدعی برای کسب توپ طلا است.
صلاح قبل از پیروزی 5-0 در اولدترافورد در یکشنبه شب، اصرار داشت که دوست دارد تمام دوران بازی خود را برای سرخ‌ها انجام دهد.
او به Sky Sports گفت: "اگر از من بپرسید، دوست دارم تا آخرین روز فوتبالم بمانم، اما نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم - این در دستان من نیست. این به خواسته باشگاه بستگی دارد، نه به من. در حال حاضر نمی‌توانم خودم را در مقابل لیورپول ببینم. این باعث ناراحتی من می‌شود. سخت است، نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم، اما واقعاً مرا ناراحت می‌کند اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала