Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو کلید اصلی برای ماندن سولشر در تئاتررویاها

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
با وجود برخی شایعات برای اخراج سولسشر، اما گفته می‌شود که کریستیانو رونالدو فوق ستاره من‌یونایتد رختکن این تیم را کنار هم نگه داشته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد اعتماد خود را به اوله گونر سولسشر از دست داده.اند، اما کریستیانو رونالدو از آنها خواسته است که حمایت کنند و فعلا جایگاه سولسشر در امان است.
برای بسیاری، شکست 5-0 منچستر یونایتد را نابود کرد و لیورپول آخرین ضربه را وارد کرد و بسیاری انتظار داشتند که سولسشر این هفته اخراج شود.
حتی گزارش شده بود که منچستریونایتد در حال بررسی اخراج این مربی نروژی است و تماس اولیه با آنتونیو کونته برقرار شده است.
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2021
ورزش
سولشیر باید رونالدو را خط بزند تا بماند
با این حال، از آن زمان گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این‌که سولسشر حداقل برای یک بازی دیگر، مقابل تاتنهام در آخر هفته هدایت باشگاه را بر عهده خواهد داشت، البته واضح است که منچستریونایتد در یک بحران قرار دارد.
در لیگ برتر، آنها در حال حاضر 8 امتیاز با بالای جدول فاصله دارند، حتی اگر تنها 9 هفته بازی از فصل انجام شده باشد.
شیاطین سرخ در حال حاضر از جام اتحادیه خارج شده‌اند که ضربه بزرگی به شکار جام محسوب می‌شود، زیرا در واقع یکی از دو رقابتی بود که آنها شانس برنده شدن در آنرا داشتند.
منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا یک باخت تلخ مقابل یانگ بویز متحمل شد و تنها به لطف گل‌های دیرهنگام کریستیانو رونالدو از ویارئال و تیم ضعیف آتالانتا گذشت.
اکنون، همانطور که در بالا ذکر شد، منچستر ایونینگ نیوز فاش کرده که رونالدو به هم تیمی‌های خود در مورد اوله گونر سولسشر پس از شروع ضعیف باشگاه در فصل 2021/22 توصیه کرده و رختکن را کنار هم نگه می‌دارد تا از سولسشر حمایت کنند. منابع می‌گویند رونالدو به بازیکنان یونایتد گفته بدون توجه به تاکتیک‌های سولسشر، تلاش‌های خود را ادامه دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала