Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر بزرگ یونایتد با اخراج کردن سولسشر

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
در صورت اخراج اوله‌گونر سولسشر؛ باشگاه منچستریونایتد مجبور است که بابت این کار ضرر 7.5 میلیون پوندی را به عهده بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که شایعات زیادی پیرامون اخراج اوله‌گونر سولسشر در رسانه‌ها دست به دست می‌شود، اما منچستریونایتد بابت اخراج این مربی مجبور است که 7.5 میلیون پوند به این مربی بپردازد.
نتایح اخیر به خصوص شکست خانگی 5 بر صفر برابر لیورپول به شدت جایگاه این مرد نروژی را تحت تأثیر قرار داده است.
شیاطین سرخ هم در 4 بازی لیگ برتری بدون برد بوده است.
در داخل و بیرون از باشگاه تقاضای زیادی برای اخراج سرمربی وجود دارد اما هیئت مدیره اولدترافورد در میان آشفتگی درونی بر سر این‌که آیا قطع همکاری کنند یا نه، اختلاف نظر دارند و سان اسپورت مدعی شده که او باید یک سال حقوق کامل به عنوان بسته انفصال از باشگاه دریافت کند. این رقم در حدود 7.5 میلیون پوند است که او را در رده پنجم پردرآمدترین مربیان لیگ برتر قرار می‌دهد. سولسشر پشت سر پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، برندان راجرز و مارسلو بیلسا در میزان دستمزد قرار دارد.
علی‌رغم درخواست‌ها برای جدایی، انتظار می‌رود سولسشر این آخر هفته هدایت یونایتد مقابل تاتنهام را بر عهده بگیرد.
در صورت شکست در این یدار، یعنی لوسشر پایان ورق خروج‌اش را امضا خواهد شد. تیم او بازی‌های بزرگی در پیش دارد، از جمله آتالانتا خارج از خانه در لیگ قهرمانان.
آنها سپس با بازی سخت دیگر در خانه برابر سیتی خواهند داشت. پس از آن، پیش از بازی با آرسنال در خانه، مقابل چلسی صدرنشین لیگ روبرو خواهد شد.
سان اسپورت دیروز اعلام داشت که چهار مرد در حال حاضر در لیست نهایی قرار دارند تا در صورت رفتن سولسشر جایگزین او شوند.
آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی مرد مورد علاقه بسیاری از اعضای هیئت مدیره شیاطین سرخ است. برندان راجرز سرمربی سابق لیورپول و فعلی لستر نیز در چارچوب این کار است. دو نفر دیگر که باشگاه به آنها نگاه می‌کنند اریک تن هاگ سرمربی آژاکس و زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала