Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیتِ فاتی فُرصت عالی برای درخشش کوتینیو

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر فیلیپه کوتینیو
فیلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
از دست دادن آنسو فاتی میدان را در حمله بارسلونا آزاد می‌کند تا کوتینیو و یا آگوئرو به میدان بروند.
به گزارش اسپوتنیک؛ مصدومیت آنسو فاتی، رونالد کومان را مجبور می‌کند تا برنامه‌های خود را تغییر دهد و ترکیبی را آماده کند که با مصدومیت‌ها مشخص شده و در آن می‌تواند یک مهاجم بی‌سابقه در ترکیب مقابل رایو وایکانو در ورزشگاه وایکاس را به میدان بفرستد.
سرمربی بارسا اعلام کرد که امیدوار است بتواند کان آگوئرو را در ترکیب اصلی قرار دهد، هرچند که او هنوز در موقعیتی نیست که بتواند 90 دقیقه بازی کند. بنابراین، ستاره آرجانتینی با ممفیس دیپای صف آرایی خواهد کرد. باید دید چه کسی سومین بازیکن در خط حمله بارسا خواهد بود، اگرچه همه چیز نشان می‌دهد که دو گزینه محتمل‌تر، سرجینیو دست و فیلیپه کوتینیو هستند‌
 
انتخاب دست یل کوتینیو؟
در بازی‌های اخیر بیشتر به بازیکن آمریکایی فرصت داده شده و حتی در دیدار حساس و با اهمیتی مانند ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید (1-2) در ترکیب اصلی جای گرفت. در این صورت، اُسکار مینگوئزا در سمت راست خط دفاعی باقی می‌ماند.
گزینه دیگر این است که کومان فیلیپه کوتینیو را در کنار آگوئرو و ممفیس در خط مقدم قرار دهد تا دست موقعیت‌اش را عقب بیاندازد. این گزینه غیرمنطقی نیست اگرچه بازیکن برزیلی مانند ستاره آرجانتینی پس از یک مصدومیت طولانی هنوز فُرم بدنی خود را بازیابی می‌کند و در حال حاضر تصمیم گرفته که ورودش را به تیم کمی دوزتر کند.
در هر صورت، تعداد زیاد مصدومیت‌های این تیم فضای کمی برای کومان برای مانور دادن برای انجام چرخش‌ها باقی می‌گذارد، با در نظر گرفتن این که تا زمان استراحت تیم ملی در اوایل نوامبر، بارسا باید چهار بازی در یازده روز داشته باشد: مقابل رایو وایکانو، آلاوز، دینامو کیف و سلتاویگو.
مصدومیت‌های بارسا کومان را ویران می‌کند.
در واقع، تصمیم سرمربی بارسا هر چه که باشد، در ترکیب اصلی مقابل رایو، 5 نفر از ستاره‌هایی که می‌توان آنها را شروع کننده بلامنازع این فصل 2021/22 دانست، غایب خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала