Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامه‌ی ایکاردی که باعث برگشت واندا نرا شد؛ لو رفت

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOInter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.
Inter Milan's Argentinian forward Mauro Emanuel Icardi (L) and his wife Wanda Nara look on during the Italian Serie A football match Inter Milan versus Crotone on February 3, 2018 at the 'Giuseppe Meazza' Stadium in Milan.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
به نظر می رسد حواشی بین مائورو ایکاردی و واندا نارا به پایان رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، وندا نرا همسر ایکاردی که پس از خیانت وی قصد جدایی داشت، دوشنبه شب پستی را منتشر کرد و تایید کرد که این زوج پس از نوشتن نامه‌ای توسط مهاجم پاری سن جرمن برای او آشتی کرده اند.

به گفته وندا نرا این نامه کلید بخشش او و تصمیم گیری برای دادن فرصت دوباره به ایکاردی بوده است.
در همین حال، این نامه توسط یانینا لاتوره در لس آنجلس دلا مانانا کشف و فاش شده است.
ایکاردی در این نامه نوشته است:
"یک بار دیگر چیزهایی را که به تو گفتم به تو ثابت کردم.
من هرگز به تو دروغ نگفتم، فقط یک اشتباه بد مرتکب شدم.
"تو همه چیزهایی را که ما هشت سال پیش آرزویش را داشتیم، همه چیزهایی که می خواستیم با هم انجام دهیم و آینده ای که قرار بود با هم بسازیم را قبول کردی."
در ادامه‌ی نامه ایکاردی از جریحه‌دار شدن احساسات‌اش با مطرح شدن ایده‌ی طلاق می‌گوید.
​ایکاردی افزود:
"من به تو گفتم که درخواست طلاق کنی، اما از نظر روحی این بدترین اتفاقی است که ممکن است برای من بیفتد."
"امیدوارم حالا از همه چیز لذت ببری، اما می دانم که من آدم بدی نیستم.
"من آدم خوبی هستم و همه چیزم را به تو دادم. تو این را می‌دانی، همه می‌دانند. من پدر خوبی هستم، جانم را برای دخترانم می‌دهم و به این افتخار می‌کنم. من یک ناپدری عالی هستم. من هم از همان لحظه اول جانم را برای آن بچه ها دادم تا آنها را خوشحال کنم.
"من به چیزهای مادی علاقه ای ندارم. من همیشه هر چه داشتم را به تو دادم. من یک میلیونر هستم، اما لباس های گران‌قیمت و برند نمی‌پوشم.
"در نتیجه‌ی همه این‌ها، نمی توانم بدرفتاری‌ و بی‌توجهی‌ات به خودم را تحمل کنم، تو مثل همیشه در کنار من هستی.
"حالا، می‌خواهی آن را حل و فصل کنی، می‌خواهی با آن بچه‌ها تنها باشی. امیدوارم فوتبالیست بعدی که با تو خواهد بود یک درصد از چیزی باشد که من برای تو بودم. تو کور هستی و نمی توانی فراتر از گوشی‌ات را ببینی!
"هرگز از تو انتظار نداشتم، اما من واقع‌بین هستم و می دانم که مردم تغییر می کنند. از تو برای همه چیزهایی که برایم دادی متشکرم. از تو برای دو دختری که به من دادی متشکرم. از تو برای حمایتی که نیاز داشتم و به من دادی تشکر می کنم. متاسفم که آن آدمی هستم که بودم و به خاطر یک اشتباه همه چیز را از دست دادم.
"امیدوارم شاد باشی، لیاقتش را داری، حتی اگر آن را در کنار من پیدا نکنی."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала