Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بعد از بی‌بی‌سی، آنچلوتی مثلث رویایی خط حمله خود را پیدا کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که مثلث هجومی رودریگو، بنزما و وینیسیوس می‌تواند چالشی بزرگ برای خط دفاعی تیم‌های رقیب رئال مادرید باشد.
به گزارش اسپوتنیک، در روز 14 آگوست 2021 رئال مادرید در اولین بازی لالیگا به خانه آلاوز رفت. در مورد ترکیب آنچلوتی تردیدی وجود نداشت. کارلتو در آن بازی از دو ستاره گرانقیمت تیمش یعنی هازارد و بیل به عنوان مکمل های بنزما استفاده کرد. دو بازیکن بلجیمی و ولزی تعویض شدند و جای خود را به دو برازیلی یعنی وینی و رودریگو دادند.
در هفته بعدی ، کارلتو از همین خط حمله استفاده کرد و بیل گل اول رئال را زد اما تعویض ها دوباره تکرار شدند. وینی هم در بازی اول و هم در بازی دوم گلزنی کرد.
وینی در بازی سوم جایگاهش را در ترکیب پیدا کرد. هازارد در آن بازی روی نیمکت نشست و بیل فیکس شد.  بعد از آن گرت مصدوم شد تا هازارد و وینیسیوس شرکای بنزما در خط حمله باشند.
در بازی با اینتر، رودریگو گل سه امتیازی بازی را در حالی به ثمر رساند که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. هازارد در آن بازی به میدان نرفت.
در بازی بعدی در مستایا، وینیسیوس درخشید و به کامبک و پیروزی رئال مادرید کمک کرد. آنچلوتی بعد از آن در مقابل مایورکا از رودریگو و وینیسیوس به عنوان شرکای بنزما استفاده کرد. رئال بهترین بازی فصلش را داشت و با نتیجه شش بر یک به پیروزی رسید.
آنچلوتی در مقابل مایورکا برای اولین بار از دو جواهر برازیلی به عنوان شرکای بنزما در خط حمله استفاده کرد. کارلتو این نقشه را در مقابل ویارئال تکرار کرد اما بین دو نیمه کاماوینگا جای رودریگو وارد زمین شد. بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
هازارد در مقابل شریف فیکس شد و رئال شکست خورد. در مقابل اسپانیول نیز خبری از رودریگو نبود و بنزما و وینی در خط حمله قرار گرفتند و رئال باز هم باخت. در مقابل شریف دوباره وینیسیوس و رودریگو شرکای بنزما شدند که رئال پنج گل زد و دو برازیلی روی هم سه گل زدند.
​در ال کلاسیکو نیز رئال با همین نقشه موفق شد. در حقیقت در حالی که بیل همچنان مصدوم است و هازارد با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارد به نظر می رسد که دو برازیلی جایگاه شان را به عنوان شرکای بنزما تثبیت کرده اند.
بنزما، رودریگو و وینیسیوس مجموعا 12 بار در کنار هم در رئال فیکس بوده اند که حاصلش 9 برد و سه تساوی بوده است. اولین باری که این سه در کنار هم قرار گرفتند به 7 دسامبر 2019 برمی گردد که رئال با نتیجه دو بر صفر مقابل اسپانیول پیروز شد.
 در این 12 بازی، رئال مادرید 26 گل زده (ده تا لالیگا و دو تا چمپیونزلیگ). آنچلوتی در مقابل بارسا ترجیح داد که فدریکو را روی نیمکت بنشاند تا به این ترکیب دست نزند.
مثلث بنزما، وینیسیوس و رودریگو درون زمین برای همدیگر فضاسازی می کنند و خط دفاعی حریف را کاملا آشتفه می کنند.
 وینیسیوس از سمت چپ بی محابا حمله می کند، بنزما فضای خود را پیدا می کند و رودریگو نیز مهره ایست که کاملا در خدمت تیم است.
وینی در این فصل در ده تا از یازده بازی خود در پست بال راست بازی کرده و در این پست با دو گل و یک پاس گل نمایش خوبی داشته است.
وینی در این فصل هفت گل زده و پنج پاس گل داده و بنزما یازده گل زده و هشت پاس گل داده است. بیل و هازارد روی هم فقط یک گل و یک پاس گل داشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала