Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رأی نهایی صادر شد؛ انجام پنج تعویض به صورت دائم

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر تعویض فوتبال
تعویض فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
عضو شوید
هیئت‌های مشاوره فنی و فوتبال بین المللی توصیه کرده‌اند که پنج تعویض به صورت دائمی در فوتبال اجرا شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ IFAB یا سرانجام هیئت‌های مشاوره فنی و فوتبال هیئت بین المللی فوتبال توصیه کرده است که در تمام سطوح فوتبال پنج تعویض باید مجاز باشد.
طی یک جلسه مجازی در روز چهارشنبه و به دنبال تعدادی از درخواست‌های کنفدراسیون‌ها، انجمن‌ها، لیگ‌ها و سایر ذینفعان کلیدی برای انجام دائمی پنج تعویض، هیئت‌های و در این باره رایزنی کردند.
طی یک جلسه مجازی در روز چهارشنبه و به دنبال تعدادی از درخواست‌های کنفدراسیون‌ها، انجمن‌ها، لیگ‌ها و سایر ذینفعان کلیدی برای انجام دائمی پنج تعویض، هیئت‌های مشاوره این پیشنهاد را ارائه کردند.
در بیانیه IFAB آمده است: FAP-TAP در مورد رقابت‌ها و نیازهای محیط فوتبال خود در مورد افزایش تعداد تعویض‌ها تصمیم بگیرند، در حالی که تعداد فرصت‌های تعویض فعلی (سه به اضافه نیم‌فصل) باید در همین حد باقی بماند."
در ماه می 2020 در پاسخ به همه‌گیری ویروس کرونا و لیست بازی‌های شلوغ پس از بازگشت فوتبال، افزایش به پنج تعویض به‌طور موقت معرفی شد.
در اوایل ماه می سال جاری برای 18 ماه دیگر تمدید شد، اما لیگ برتر تصمیم گرفت از آن برای فصل 2020-2020 استفاده نکند و به سه تعویض بازگشت که برای فصل جاری نیز همینطور است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала