Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیح داور من را قانع نکرد؛ برکناری کومان؟ این زندگی همه مربیان است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید که داور پنالتی ما را مقابل اوساسونا نگرفت و از نمایش شاگردانم راضی هستم.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و مقابل دیدگان هوادارانش مقابل اوساسونا به تساوی بدون گل رضایت داد تا دو امتیاز بسیار مهم را در کورس قهرمانی از دست بدهد.
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
رئال مادرید 0 اوساسونا 0 ؛ صدرنشینی با پیراهن لرزه...
 این اتفاق در شب ناکامی بارسلونا در خانه رایو وایکانو و اخراج رونالد کومان رقم خورد. کارلو آنچلوتی درباره تساوی خانگی مقابل اوساسونا اظهار کرد:
«بازیکن حریف پای وینیسیوس را لگد کرد و او از داور خواست صحنه را توسط VAR بازبینی کند اما این اتفاق نیفتاد. وقت اضافه هم چهار دقیقه بود و از نظر من خیلی کم بود، توضیح داور هم من را قانع نکرد. شاید این تصور ایجاد شود دیوانه هستم اما از تلاش بازیکنان تیمم به خصوص در نیمه دوم راضی هستم. گلایه‌ای از شاگردانم ندارم چون با تمام توان بازی کردند
وی در واکنش به اخراج رونالد کومان از سرمربیگری بارسلونا گفت:
«من هم چندین بار اخراج شدم و چنین اتفاقی برای همه مربیان رخ می‌دهد. مهم داشتن وجدانی آسوده بابت گذاشتن تمام توان است. یقین دارم کومان با تمام وجود تلاش کرد و پس از اخراج باید برای ادامه زندگی بلند شود تا پیشنهادات جدیدی به دستش برسد چون دوران مربیگری او تمام نشده است.»
رئال مادرید با این تساوی 21 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به بتیس، سویا و رئال سوسیداد در صدرجدول رده بندی قرار گرفت.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала