Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا اخراج شد

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی، پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت بارسلونا کنار گذاشته شده و بدین ترتیب دیگر قرار نیست که سرمربی بارسلونا باشد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از شکست در ال‌کلاسیکو، در دیدار برابر رایووایکانو نیز تن به شکست داد و بلافاصله پس از این بازی، سران باشگاه اعلام کردند با رونالد کومان بعد از این دیدار قطع همکاری کردند و به این ترتیب کومان سرمربی سابق تیم ملی هالند از هدایت تیم آبی‌واناری اخراج شد.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
ورزش
وایکانو 1 بارسا 0؛ شکستی در حد مرگ؛ فالکائو حکم اخراج کومان را مهر کرد
خوان لاپورتا رییس و اعضای هیات مدیره بارسلونا در یک جلسه فوری، این تصمیم را اتخاذ کردند. باشگاه بارسلونا ضمن تشکر از این سرمربی هالندی، برای او در ادامه زندگی شخصی و حرفه ای آرزوی موفقیت کرد.
بارسلونا با هدایت رونالد کومان در یک سال و نیم گذشته تیمی پر فراز و نشیب نشان داده است. تیمی که قدرت رقابت با تیم های بزرگ را ندارد و اکثرا قافیه را باخته است. فصل جاری بارسا برابر سه تیم بزرگ بایرن، اتلتیکو و رئال قرار گرفته و به ترتیب 0 - 3، 2 - 0 و 2 - 1 مغلوب شده است. شش گل دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.
در این مدت بارسا 11 بار برای تیم های بزرگ و مدعی به میدان رفته و حاصل کار فاجعه بار بوده است: 8 شکست، 2 تساوی و تنها یک پیروزی. آخرین حضور کومان روی نیمکت باسلونا با شکست این تیم همراه شد.
گفته می‌شود احتمال این که هزینه فسخ قرارداد ژاوی با السد قطر پرداخت شود و اسطوره بارسلونا به این باشگاه برگردد، زیاد است. تصمیم اخراج کومان در هواپیمای برگشت به بارسلونا گرفته شده و اکنون ژاوی و مارسلو گایاردو (سرمربی ریورپلاته) گزینه‌های روی میز مسئولان باشگاه هستند.
بارسلونا در دیدار بعدی خود در لالیگا باید به مصاف آلاوس و سپس در لیگ قهرمانان به مصاف دیناموکیف برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала