Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر سنگین بارسلونا از اخراج کومان

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا باید به سرمربی هالندی غرامت سنگینی بپردازد.
به گزارش اسپوتنیک، شکست به رایو وایکانو آخرین دسته گل سرمربی هالندی برای بارسلونا بود و ساعاتی پس از این ناکامی مطابق انتظار اخراج شد.
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا اخراج شد
بارسلونا در کنار جلسات برای انتخاب سرمربی جدید، با اعلام روزنامه تایمز باید غرامت 10 میلیون یورویی به این سرمربی بپردازد.
رونالد کومان تابستان قبل در حالی که سرمربی تیم ملی هلند بود، با دریافت پیشنهاد مربیگری بارسلونا از سمت خود استعفا کرد و جانشین کیکه ستین شد. او بارسایی را تحول گرفت که 8-2 از بایرن شکست خورده بود و آشفته ترین وضعیت یک دهه اخیر خود را پشت سر می گذاشت.
آبی اناری‌ها؛ چند فصلی است که روی نیمکت و حتی در مسائل مربوط به باشگاه، شرایطی اسفناک را تجربه می‌کنند. رفتن؛ مسی، بی اعتمادی به مدیران و البته اوضاع بد اقتصادی و کرونا، به یک طرف، مشکلات با کومان هم به سمتی دیگر اوضاع را گونۀ دیگر وخیم کرده بود.
با توجه به وضعیت مالی باشگاه بارسلونا، پرداخت چنین مبلغی برای مرد هالندی فشارها اقتصادی بر این باشگاه بیشتر خواهد شد. پس از برکناری کومان از نیمکت این تیم، روزنامه اسپورت اعلام کرد که سران بارسلونا با ژاوی به توافق نهایی رسیده اند و تنها یک گام باقی مانده است و آن هم موافقت رسمی باشگاه السد قطر است.
ژاوی پیش از این بارها اعلام کرده است که رویای او مربیگری در آبی اناری ها است و با این رویای خود فاصله بسیار کمی دارد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала