Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو تا 2026 با اینترمیلان تمدید کرد + عکس

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو مدعی است که لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان قرارداد خودش را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرده‌ است.
به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز مهاجم 24 ساله و آرجانتینی اینترمیلان، تابستان گذشته تا آستانۀ خروج از این باشگاه پیش رفت و باشگاه تاتنهام شدیداً خواهان او بود، اما این بازیکن در نهایت در جوزپه مه آتزا ماندنی شد و چندی قبل مذاکرات برای تمدید قراردادش آغاز شد.
لاوتارو که مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشت، اخیراً به توافق نهایی با اینترمیلان دست یافت و حالا فابریزیو رومانو مدعی است که این بازیکن قرارداد خودش را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرده‌ است.
براساس ادعای رومانو، امروز توافق انجام شد و طرفین مدارک را به امضا رساندند و قرار است اعلام رسمی در چند روز آینده صورت گیرد.
در قرارداد جدید لاوتارو دستمزد لاوتارو افزایش چشم‌گیر داشته و بند فسخ قرارداد 111 میلیون یورویی نیز حذف شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала