Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «رشفورد» به شکست تلخ منچستر برابر لیورپول

© REUTERS / ANDREW YATESSoccer Football - FA Cup Third Round Replay - Manchester United v Wolverhampton Wanderers - Old Trafford, Manchester, Britain - January 15, 2020 Manchester United manager Ole Gunnar Solskjaer talks to Marcus Rashford as he prepares to come on
Soccer Football - FA Cup Third Round Replay - Manchester United v Wolverhampton Wanderers - Old Trafford, Manchester, Britain - January 15, 2020   Manchester United manager Ole Gunnar Solskjaer talks to Marcus Rashford as he prepares to come on  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
وینگر انگلیسی منچستریونایتد اعتراف کرد که به خاطر شکست سنگین مقابل لیورپول، بسیار ناراحت و شرمسار است.
به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، چند روز بعد از شکست تلخ این تیم مقابل لیورپول از هواداران عذرخواهی کرد.
هندرسون و صلاح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2021
ورزش
یونایتد 0 لیورپول 5؛ دشمن قدیمی در الترافورد سلاخی شد + عکس
رشفورد بعد از شکست چند روزی در شبکه‌های اجتماعی حاضر نشد، اما حالا پس از گذشت چند روز از آن شکست سنگین، او با انتشار پستی در صفحات رسمی خود نوشت:
من شرمسار و خجالت زده بودم و هنوز هم شرمسار و خجالت زده‌ام. هواداران ما همه چیز هستند و شما لیاقت چیزی را که دیدید نداشتید. نمی‌توانم دروغ بگویم، اگر چند روزی نبودم به خاطر این بود که به عنوان هواداران منچستریونایتد، واقعا نمی‌دانستم که بعد از آن شکست چه چیزی بگویم.»
وینگر شیاطین سرخ در ادامه نوشت:«سخت در تلاش هستیم تا این موضوع را به فراموشی بسپاریم و اوضاع را سروسامان ببخشیم. باید اعتماد به نفس خود را بازگردانیم تا دوباره با تمام توان در مسابقات حاضر شویم.»
یک شنبه شب منچستریونایتد و لیورپول از چهارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان کلوپ نتیجه عجیب و غریب 0-5 را رقم زدند و شیاطین سرخ را در مقابل چشمان هوادارانش تحقیر کردند.
این سنگین‌ترین شکست خانگی منچستریونایتد مقابل لیورپول از فوریه سال 1995 بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала