Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس‌لزره‌های اخراج کومان؛ خرید جدید بارسا جدا می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر لوک دی یونگ مهاجم هالندی بارسلونا
لوک دی یونگ مهاجم هالندی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
با برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا، به نظر می رسد مهاجم هالندی خیلی زود به درب های خروجی نزدیک شده است.
به گزارش اسپوتنیک، لوک دی‌یونگ، یکی از ستارگان اصلی سویا در سال‌های اخیر بود و به خاطر آشنایی قبلی با رونالد کومان در تیم ملی هالند تصمیم گرفت که راهی بارسا شود اما حالا با اخراج کومان آینده اش کاملا مبهم و نگران کننده است.
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا اخراج شد
مهاجم هالندی در اخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی با نظر شخص کومان به جای گریزمان جذب شد. در واقع او نمی داند که مربی بعدی بارسلونا چه نظری در موردش خواهد داشت و از سویی مدیران بارسا نیز مشکلی با رفتنش ندارند.
امروز اما لوئیس میگل سانز خبرنگار اسپورت در گزارشی مدعی شده است با نزدیک شدن ژاوی و جدایی و اخراج رونالد کومان از بارسلونا، به نظر می رسد شرایط برای این مهاجم هالندی نیز سخت شود.
به گفته وی بارسا می خواهد با وجود چندماه حضور وی دی نیوکمپ در بازار زمستانی از شر لوک دی یونگ خلاص شود. آنها سعی دارند قراردادی برای جدای ویی پیدا کنند و هیچ گونه حسابی روی این بازیکن در باشگاه نخواهد شد.
دی یونگ شاید در تابستان راهی لیگ ترکیه شود چرا که از این لیگ پیشنهادهایی دارد و بدین ترتیب رئال مادرید خواهد توانست که از پرداخت دستمزدش معاف شود. دی یونگ در فصل جاری 9 بازی و 398 دقیقه در بارسلونا داشته که فقط یک گل زده که در دوران کومان نتوانست جا بیافتد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала