Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های بارسا در صورت ناکامی در استخدام ژاوی، چه کسانی هستند؟

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
بارسلونا در کنار ژاوی هرناندز، با دو سرمربی دیگر در تماس است و اگر ستاره سابق این تیم جانشین کومان نشود، یکی از میان آن‌ها هدایت بلوگرانا را به عهده خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و پس از شکست بارسلونا برابر رایو وایکانو، سران این تیم تصمیم گرفتند تا بدون درنگ رونالد کومان را  به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم اخراج کنند.
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
نشریۀ اسپانیایی از توافق بارسا با ژاوی خبر داد
پس از اخراج سرمربی هالندی، هیئت مدیره بارسلونا مذاکرات را با ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر، آغاز کردند تا وی را جانشین کومان سازند.
دو طرف پیشرفت‌هایی در مذاکرات داشته اند اما تا هنوز چیزی نهایی نیست و سرجی بارخوان سرمربی بارسای B، به عنوان مربی موقت بلوگرانا استخدام شده است.
با این حال باشگاه بارسلونا در کنار ژاوی، با آنتونیو کونته سرمربی سابق اینترمیلان و روبرتو مارتینز سرمربی فعلی تیم ملی بلجیم در تماس اند تا در صورت ناکامی در استخدام ستاره سابق شان به عنوان سرمربی، یکی از آن‌ها هدایت بلوگرانا را به عهده بگیرند.
نشریه اسپورت مذاکرات بارسلونا را به دو سرمربی تایید می‌کند و مدعی است که لاپورتا به آندره پیرلو و یووآخیم لوو نیز علاقه دارد و دیده شود چه کسی سرمربی بعدی بارسلونا خواهد شد.
بارسا در حالی با کونته و مارتینز مذاکرات را به پیش می‌برد که آ.اس و مارکا از بستن قرارداد با ژاوی خبر می‌دهند و مدعی اند که این سرمربی جوان پس از وقفۀ بازی‌های ملی به عنوان مربی جدید بلوگرانا معرفی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала