Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در اسپانیا؛ سرمربی بارسلونا امروز مشخص می‌شود!

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونا تلاش دارد تا سرمربی جدید این تیم را هیمن امروز اعلام کند.
به گزارش اسپوتنیک، آنقدر اوضاع بارسلونا وحشتناک شد که مدیران باشگاه بعد از شکست مقابل رایووایکانو اجازه ندادند شب به صبح برسد و حکم اخراج را به دست رونالد کومان بدهند.
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
ستاره شرشناس در راه هدایت بارسلونا
حالا کار سرمربی هالندی در بارسلونا تمام شده و قدم بعدی انتخاب یک سرمربی برای جانشینی اوست. طبق گزارش روزنامه «اسپورت» اسپانیا، باشگاه بارسلونا تمام تلاشش را خواهد کرد که سرمربی جدید تیم را همین امروز مشخص کند.
گفته می‌شود که ژاوی هرناندز سرمربی فعلی الاسد گزینه اصلی خوان لاپورتا برای هدایت بارسا است. از سوی هم، رادیوی کاتالونیا گزارش داده که ژاوی هرناندز هم اکنون در حال مذاکره با مالکان الاسد برای فسخ قرارداد خود با این تیم است تا به بارسلونا بپیوندد.
طبق بند موجود در قرارداد ژاوی او می‌تواند در صورت پیشنهاد بارسلونا بتواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند. البته گفته میشود که او باید 1 میلیون یورو به دلیل نقض قرارداد جریمه پرداخت کند .
ژاوی محتمل ترین گزینه جانشینی رونالد کومان در بارسلونا است. او خودش عاشق بازگشت به بارسلونا است. مذاکرات از هفته ها پیش شروع شده است و بارسلونا منتظر مذاکرات ژاوی و السد است.
ژاوی و بارسلونا مشتاق هستند و حالا مانده السد. ژاوی 7 جام در قطر گرفته، ولی شروع کارش در بارسلونا کمی ریسکی خواهد بود. شاید گواردیولای جدیدی در راه باشد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала