Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زندانی شدن رئیس فیفا به خاطر استفاده از اسپری در روسیه 2018؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اسپری داوران Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Испания - Чили
اسپری داوران  Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Испания - Чили - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
قاضی برزیلی می‌تواند جیانی اینفانتینو رئیس فیفا را به دلیل نقض حق ثبت اختراع بین یک تا چهار سال زندان محکوم کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیوان عالی دادگستری برزیل، فیفا را به جرم نقض حق ثبت اختراع مجرم شناخته است و ممکن است کسانی که دست دارند به چهار سال زندان محکوم شوند.
این دادگاه فیفا را به دلیل استفاده غیرقانونی از اسپری که توسط داوران برای علامت گذاری فاصله موانع استفاده می‌شود، به جرم نقض حق ثبت اختراع مجرم شناخته است.
پابلو سیلوا و هاین آلمانی مخترعان آئروسل منتظرند تا قاضی برزیل مبلغی را که فیفا باید با آن غرامت بدهد تایید کند و بداند چه حکمی برای مدیران اجرایی دارد که طبق محاسبات کارشناسی ممکن است این غرامت بیش از 100 میلیون یورو باشد. در این پرونده گفته شده که جیانی اینفانتینو رئیس فیفا نیز در میان آنها حضور دارد. همانطور که AS دریافته است، مجازات این جنایت در برزیل می‌تواند بین یک تا چهار سال زندان برای متهم باشد، مجازاتی که قربانیان قبلاً از قاضی درخواست کرده‌اند.
سیلوا و آلمانی اطمینان می‌دهند که در پایان جام جهانی 2014 با خولیو گروندونا و جوزف بلاتر روسای سابق فیفا برای استفاده از آئروسل در ازای 40 میلیون دالر به توافق رسیدند، اما پس از رسوایی در فیفا و مرگ رئیس آرجانتینی تمام ارتباطات با آژانس از بین رفت که بدون رعایت توافق از اسپری استفاده کرد. پس از اولین شکایت قبل از جام جهانی 2018 روسیه، یک قاضی برزیلی استفاده از آئروسل را ممنوع کرد اما فیفا نیز از آن با نام برند دیگری استفاده کرد.
پابلو سیلوا و شریکش دو سال پیش وکیل کریستیانو زانین مارتینس را استخدام کردند که منجر به آزادی لولا داسیلوا رئیس جمهور سابق برزیل شد و آنها محاسبه می‌کنند که مبلغ بدهی به آنها با در نظر گرفتن مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو است. که برای هر مسابقه‌ای که آئروسل در روسیه 2018 استفاده شده است، 15000 دالر جریمه برای سازندگان آن در نظر گرفته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала