Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پیانیچ به اخراج کومان از بارسلونا

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا که در حال حاضر در بشیکتاش به صورت قرضی توپ می‌زند، به اخراج کومان واکنش نشان داد و از سرمربی هالندی انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا مدت‌ها بود که وضعیت مناسبی نداشت و این تیم نتایج درخشانی کسب نمی‌کرد. سران بارسلونا چند بار تصمیم گرفتند تا رونالد کومان سرمربی هالندی را اخراج کنند، اما به دلیل مشکلات اقتصادی از خیر این کار گذشتند.
بلوگرانا اما شب گذشته برابر رایو وایکانو به گونۀ منتظره شکست خورد تا مدیران  ارشد این تیم تصمیم به اخراج سرمربی تیم بگیرند و ساعتی پس از ترک ورزشگاه ترسا ریور، این خبر را به کومان برسانند.
میرالم پیانیج هافبک بوسنیایی بارسلونا که در حال حاضر در بشیکتاش به صورت قرضی توپ می‌زند و در زمان حضور در بارسلونا با سرمربی تیم رابطه خوبی نداشت و کم‌تر برایش بازی می‌رسید، حالا به اخراج کومان واکنش نشان داده و از سرمربی هالندی باردیگر انتقاد کرد.
او در استوری انستاگرام نوشت:" می‌دانستم این لعنتی روزی می‌رود."
پیانیچ در حالی به اخراج کومان واکنش منفی نشان داده است که این سرمربی هالندی پس از آن که سرمربی بارسلونا شد، با برخی بازیکنان همانند سوارز، پیانیچ، پویگ و کویادو رفتار درستی نداشت و طبیعتاً این بازیکنان از اخراج او راضی و خوشحال اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала