Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشریۀ اسپانیایی از توافق بارسا با ژاوی خبر داد

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
عضو شوید
به نظر می رسد ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های اسپانیایی از ژاوی به عنوان محتمل‌ترین گزینه صحبت کردند و دقایقی پیش اسپورت کاتالونیا که بسیار به باشگاه نزدیک است از توافق سرمربی السد با باشگاه آبی اناری نوشت.
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
ادعا در اسپانیا؛ سرمربی بارسلونا امروز مشخص می‌شود!
ژاوی هرناندز بند فسخ 1 میلیون یورویی دارد و توافقات او با بارسلونا بسته شده است و اکنون باید کارهای حقوقی با باشگاه قطری انجام شود. پس از تایید السد، ژاوی می تواند رسما هدایت بارسلونا را به عهده بگیرد.
به گفته این منبع، بارسلونا می خواهد همین امروز بازگشت ژاوی را اعلام کند اما با این حال، او تنها پس از بازی های ملی سکان هدایت را در دست خواهد گرفت.
اسپورت مدعی شده است آلبرت کاپلاس سرمربی موقت بارسلونا در 3 بازی آینده خواهد بود و تا زمان آمدن ژاوی به صورت رسمی او روی نیمکت خواهد نشست.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه لاپورتا قصد دارد پروژه جدید بارسلونا را با ژاوی آغاز کند و معتقد است که ستاره سابق تیم می‌تواند ، تیم بحران زده آبی اناری‌ها را به ساحل آرامش برساند.
شب گذشته و پس از اخراج رونالد کومان خبر رسید ژاوی جدی ترین گزینه لاپورتا برای هدایت بارسلونا است. سران بارسلونا از هفته ها پیش با سرمربی کنونی السد قطر در تماس هستند و ژاوی نیز از بازگشت به نیوکمپ استقبال می کند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала