Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتوئو: "...حیف است که نتوانستم برای رئال مادرید بازی کنم"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
ساموئل اتوئو زمانی‌که برای رئال بازی می‌کرد، در موارد مختلفی از جمله توپ طلا صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ساموئل اتوئو مدعی شده است که با هواداران رئال مادرید ملاقات کرده که آرزو می‌کردند باشگاه شان راه‌اش را از مهاجم سابق کامرونی که اولین گام‌های فوتبالی خود را در اسپانیا در آکادمی لوس بلانکوس برداشته بود جدا نمی‌کرد.
اتوئو پس از جدایی از رئال مادرید به رئال مایورکا پیوست و سپس راهی بارسلونا و اینتر شد. این مهاجم بازنشسته در دوران حضورش در کاتالونیا و ایتالیا در مجموع سه جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
اتوئو در مصاحبه‌ای با مارکا درباره آمادگی ژاوی هرناندز برای هدایت بارسلونا و گذشته رئال مادرید صحبت کرد، در حالی‌که او همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش برای بردن جایزه توپ طلا را فاش کرد.
ژاوی
"ژاوی برادر من است و مربی بزرگی است. روز گذشته دیدم که او پس از قهرمانی در جام امیرکاپ [با السد] لذت زیادی برد. او خیلی خوب است."
انتخاب از میان بارسا و اینتر:
"این همان عشق است: مادر و بابا. من نمی‌توانم انتخاب کنم. من به لطف خوان لاپورتا به بارسلونا آمدم. من به آنجا رفتم زیرا او اصرار داشت مرا بیاورد. و سپس در اینتر، با [رئیس جمهور سابق] ماسیمو موراتی آشنا شدم. مردی باورنکردنی و دوست داشتنی و من در هر دو [تیم] خوب عمل کردم."
رئال مادرید؟
"من همیشه قدردان باشگاه خواهم بود، صرف نظر از تصمیمات برخی افراد. روسا تصمیم می‌گیرند، اما من همیشه رئال مادرید را در قلبم نگه می‌دارم."
رفتن به مادرید و رفتار مردم؟
"حالا که دیگر بازی نمی‌کنم، بله [می خندد]. زمانی که فعال بودم، برخی با هدایت احساسات، چیزهایی به من می‌گفتند، اما فعلا فرق کرده است. آنها به من می‌گویند: "چه شرم آور، سامو، تو نمی توانستی برای تیم ما بازی کنی! اما بله، من برای این کار کمی پیر شده‌ام. زندگی همان است که هست."
رئال ماردید را چطوری می‌بینید؟
"بله، من در میلان بودم و در آخرین دقیقه با گل رودریگو [گوس] شکست خوردیم، اما اینتر مستحق باخت آن روز نبود. شاید قرعه کشی منصفانه باشد. حالا باید به مادرید برویم و نشان داده‌ایم که می‌توانیم بجنگیم."
ژوزه مورینیو؟
"ژوزه یک پدیده است، تنها کسی‌که می‌بینم می‌تواند بعد از مدت‌ها بدون قهرمانی [سری A] دوباره رُم را قهرمان ایتالیا کند.
توپ طلا را به چه کسی می‌دهید؟
من همیشه آن را به لیونل مسی می‌دادم، که برای من مانند یک برادر کوچک است. من از او به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن بسیار قدردانی می‌کنم. بزرگ شدنش را تماشا کردم و عشق خاصی به او دارم. برای من او هنوز بهترین در جهان است. اگر لئو را حذف کنیم، دیگرانی هستند که من مانند [کریم] بنزما را دوست دارم. او بازیکنی است که من دوستش دارم. کریستیانو [رونالدو] [رئال مادرید] را ترک کرد و [بنزما] تیم را روی شانه‌های خود حمل کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала