Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف اریکسن از ایتالیا؛ کار کریستین در سری آ تمام شد؟

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
باشگاه اینتر اعلام کرده که اریکسن را تاپایان فصل در اختیار ندارد، البته این موضوه بنا بر مقررات به ستاره دانمارکی اجازه نمی‌دهد که با دفیبریلاتوری به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه اینتر اعلام کرد که کریستین اریکسن در این فصل نمی‌تواند در ایتالیا بازی کند و دروازه‌های خروج را برای جدایی او ازین تیم را باز گذاشته است. این تصمیم در نتیجه ایست قلبی این بازیکن 29 ساله دانمارکی در 12 جون در جریان بازی یورو کاپ که با تیم‌اش مقابل فنلاند در پارکن کپنهاگ انجام شد، گرفته شده است.
چند روز بعد، قبل از ترخیص از بیمارستان، در بدن اریکسن دستگاه دفیبریلاتور خودکار کاشتنی (ICD) قرار داده شد، اما به گفته فرانچسکو براکونارو یکی از اعضای کمیته علمی فنی فدراسیون فوتبال ایتالیا، او نمی‌تواند در ایتالیا بازی کند مگر اینکه دستگاه نصب شده از بدن او جدا شود.
با توجه به حقوق ثبت نام بازیکن اریکسن، لازم به ذکر است که در پی مصدومیت شدیدی که در مسابقات قهرمانی اروپا در جون 2021 رخ داد، این بازیکن به طور موقت توسط مقامات پزشکی ایتالیا از فعالیت ورزشی در فصل جاری منع شده است.
اینتر اعلام کرده: "اگرچه شرایط فعلی بازیکن شرایط لازم برای رسیدن به آمادگی ورزشی در ایتالیا را ندارد، اما این می‌تواند در کشورهای دیگری محقق شود که بازیکن می‌تواند فعالیت رقابتی خود را از سر بگیرد."
مشخص نیست که آیا کشورهای دیگر به اریکسن اجازه می‌دهند در لیگ‌های مربوطه خود با ICD شرکت کند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала