Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری از فداکاری نیست؛ کومان غرامت می‌خواهد

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا امیدوار بود پس از اخراج کومان به او غرامت پرداخت نکند، اما نزدیکان سرمربی هالندی گفته اند که وی بدون کم و کاست غرامت خودش را خواهان است.
به گزارش اسپوتنیک، باخت مقابل رئال مادرید و پس از آن شکست مقابل رایو وایکانو باعث شد تا صبر مدیران بارسلونا لبریز شود و آن‌ها بامداد پنجشنبه رونالد کومان به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کردند.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
ضرر سنگین بارسلونا از اخراج کومان
خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا تا جایی که امکان داشت به رونالد کومان به دلیل این که اسطوره باشگاه بود، فرصت داد و اقدام به برکناری او نکرد، اما کومان نتوانست از این فرصت ها به خوبی استفاده کند و در نهایت از سوی باشگاه برکنار شد.
پس از اخراج کومان، مشخص شد که باشگاه باید برای او 12 میلیون یورو غرامت باید پرداخت کند و این مبلغ بر مشکلات اقتصادی بارسا بیشتر از قبل خواهد افزود.
لاپورتا امیدوار بود کومان شرایط باشگاه را درک کند و مبلغ غرامت را یا ببخشد و یا هم کم کند، اما نزدیکان سرمربی هالندی می‌گویند که وی به فکر دریافت مبلغ کامل از باشگاه است.
کانوت دوست نزدیک کومان در این مورد گفت:" باشگاه از کومان خواسته غرامت 12 میلیونی‌اش را کم کند اما فکر نمی‌کنم کومان آن را قبول کند. لاپورتا به کومان گفت که رونالد تو دیگر ادامه نمی‌دهی و اخراج این چنین صورت گرفته است، پس نباید انتظاری از کومان داشت."
کومان در حالی خواهان دریافت غرامت است که اسطوره‌های سایر باشگاه‌ها فداکاری‌های زیادی برای باشگاه انجام داده‌اند که می‌توان به چنارو گتوزو سرمربی سابق میلان اشاره کرد که پس از اخراج غرامت خودش را دریافت نکرد و آن را به باشگاه بخشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала