Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تلاش جذب وینیسیوس جدید

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم دارد تا در رقابت با چندین باشگاه بزرگ دیگر اروپا، ماتیوس فرانچا پدیده جدید فلامینگو در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، چند سالی است که دیگر خبری از خریدهای کهکشانی در رئال نیست و در عوض این باشگاه به جذب پدیده های جوان می‌پردازد و پس از پرورش آن‌ها را تبدیل به ستاره‌های بزرگی می‌سازد.
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
ورزش
رئال امباپه و هالند را با هم می‌خواهد
وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس، دو ستاره برازیلی رئال مادرید نمونه‌های واضح از این روند اند که رئال مادرید در چند فصل آخر در پیش گرفته است.
حالا که این سیاست نتیجه داده است، سران رئال مادرید تصمیم دارند آن را ادامه دهند و استعداد‌های بیشتری را از کشورها مختلف جهان بخصوص برازیل جذب کنند.
در تازه‌ترین مورد استعدادیاب‌های برازیلی رئال مادرید، وینیسیوس جدید را شناسایی کرده‌اند و از سران باشگاه خواسته اند تا وی را در تابستان آینده به خدمت بگیرند.
این ستاره جدید که به رئال مادرید لینک شده است، ماتیوس فرانچا نام دارد و با 17 سال سن در فلامینگو توپ می‌زند و عملکردش در رده‌های پایه این باشگاه نگاه بزرگان اروپا را به خود جلب کرده است.
فراچا، سرعتی است و قدرت بدنی خوبی  نیز دارد و می‌تواند همانند وینیسیوس با حرکات انفجاری خط دفاع حریف را به هم بریزد.
این بازیکن که اخیرا قراردادش را با فلامینگو تا 2027 تمدید کرده است، رقم فسخ قراردادش 100 میلیون یورو است و جذب وی بدون موافقت باشگاه برازیلی مشکل به نظر می‌رسد.
ماتیو هنوز در تیم بزرگسالان فلامینگو بازی نکرده اما عملکردش در رده‌های پایه نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.
 این بازیکن در تیم های زیر 17 سال و زیر 20 سال فلامینگو خوش درخشیده است و بارسلونا، اینترمیلان، بایرن مونیخ نیز شرایط او را زیر نظر دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала