Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت داغ دو باشگاه لیگ برتری برای استخدام کونته

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
آنتونیو کونته به گزینۀ مورد علاقه دو باشگاه منچستریونایتد و نیوکاسل مبدل شده و هر دو باشگاه تلاش دارند تا این سرمربی ایتالیایی هدایت تیم شان را به عهده بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه منچستریونایتد و نیوکاسل در تلاش اند تا آنتونیو کونته سرمربی سابق اینترمیلان را متقاعد کنند تا هدایت تیم شان را به عهده بگیرند.
سران یونایتد پس از شکست 5-0 یونایتد مقابل لیورپول به دنبال اخراج اوله گونار سولسشر اند و زیدان و کونته گزینه‌های جدی این باشگاه محسوب می‌شوند. از آن‌جایی که زیدان علاقۀ به حضور روی نیمکت این تیم ندارد، حالا کونته تنها گزینۀ شیاطین سرخ است و گلیزرها در تلاش اند تا سرمربی ایتالیایی را جانشین سولسشر سازند.
آن طرف باشگاه نیوکاسل که اخیراً به سعودی‌ها فروخته شد، استیو بروس را از هدایت تیم شان برکنار کرده اند و به دنبال یک مربی درجه یک اروپا اند و آنتونتو کونته گزینۀ محبوب مدیران ارشد این باشگاه محسوب می‌شود.
کونته با هر دو جناح در ارتباط و مذاکره است و دیده شود که کدام یکی از این تیم‌ها موفق به متقاعد کردن این مربی باتجربه خواهند شد و در نهایت مربی ایتالیایی روی نیمکت کدام تیم خواهد نشست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала