Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای دشوار در انتظار ژاوی؛ هواداران گواردیولای دوم می‌خواهند

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
هواداران بارسلونا از ژاوی انتظار دارند تا همانند گواردیولا، باشگاه را به اوج برساند و بار دیگر در اروپا و جهان قدرت‌نمایی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت تا رونالد کومان هالندی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم اخراج کند و حالا از ژاوی هرناندز سرمربی فعلی باشگاه السد قطر، به عنوان گزینه اصلی هدایت بلوگرانا نام برده می‌شود و حتی ادعاهایی وجود دارد که مذاکرات باشگاه با او  به مرحله نهایی رسیده و تا چند روز دیگر به صورت رسمی به عنوان مربی جدید کاتالان‌ها معرفی خواهد شد.
Former Barcelona football player Xavi Hernandez (L), who currently plays for Al-Sadd in the Qatar Stars League, claps during a football training as he visits the al-Baqaa Palestinian refugee camp near Amman on September 29, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
واکنش ژاوی به احتمال بازگشتش به بارسا به عنوان سرمربی
هواداران بارسلونا ژاوی را تنها ناجی تیم‌ شان می‌دانند و این موضوع می‌تواند کار را به ستاره سابق این تیم دشوار سازد. در حقیقت هواداران بارسلونا ژاوی را پپ گواردیولای بعدی می‌دانند و معتقد اند که وی می‌تواند سبک تیکی تاکا را احیأ سازد و بار دیگر کاتالان‌ها در اروپا و جهان قدرت‌نمایی کنند.
شرایط ژاوی با گواردیولا متفاوت است زیرا وقتی پپ هدایت بارسلونا را به عهده گرفت، این تیم ستاره‌های بزرگی چون مسی، اتوئو، هانری، پویول، و خود ژاوی را در ترکیب داشت، اما در حال حاضر این تیم یک مُشت بازیکن عادی در ترکیب دارد که فاقد ذهنیت برنده شدن و مبارزه اند.
از سویی هم باشگاه شرایط اقتصادی خوبی ندارد و امید تقویت تیم در زمستان نیز نمی‌رود و درخواست‌های ژاوی روی کاغذ باقی خواهد ماند.
تنها نکته مشابه حالا با سال 2008 که گواردیولا هدایت بارسلونا را به عهده گرفت، وجود ستاره‌های جوان در لاماسیا است و ژاوی می‌تواند با استفاده از ستاره‌های جوان لاماسیا و چند ستاره اصلی تیم در چند فصل آینده تیم بهتری بسازد و برای عناوین رقابت کند که چنین امری نیاز به زمان دارد و باید هواداران برایش صبر کنند.
حالا دیده شود که هواداران بارسلونا به ژاوی زمان خواهند داد و یا با چند شکست شروع به هشتگ ژاوی اخراج شود، خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала