Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان علاقۀ به هدایت یونایتد ندارد؛ چشم سرمربی فرانسوی جای دیگری دوخته شده است

© REUTERS / Peter Cziborraزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید     Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان دوست دارد هدایت تیم ملی کشورش را پس از رقابت‌های جام جهانی 2022 به عهده بگیرد و به همین دلیل تمایل به حضور در منچستریونایتد ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، بعد از شکست 5-0 یونایتد مقابل لیورپول در آغاز هفته گذشته، ابهامات در مورد آینده اوله گونار سولسشر افزایش یافته است و زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در میان مربیانی که به این باشگاه لینک شده اند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
ورزش
دست رد زیدان به سینه‌ی منچستر؛ کونته تنها گزینه است
با این حال، جولین لورن، کارشناس فوتبال فرانسوی ESPN، گفته است که زیدان علاقۀ به این شغل ندارد و منتظر است تا هدایت تیم ملی فوتبال کشورش را به عهده بگیرد.
دشان به احتمال فراوانی پس از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، از هدایت تیم ملی فرانسه کنار خواهد رفت زیرا او از سال 2012، هدایت خروس‌ها را به عهده داشته است.
به همین دلیل زیدان نمی‌خواهد خودش را جای دیگر مصروف کند و منتظر می‌ماند تا در زمان مناسب، وظیفۀ مناسب که علاقه‌مند به آن است را به دست آورد.
زیدان به عنوان بازیکن در تیم ملی فرانسه موفقیت های زیادی داشته و با انجام بیش از 100 بازی ملی و فتح جام جهانی و یورو، یکی از بهترین‌های خروس‌ها بوده است.
زیدان حالا می‌خواهد به عنوان مربی به موفقیت در رده ملی دست یابد و تیم ملی فرانسه برای او بهترین گزینه خواهد بود.
این در حالی‌ست که قبل از این گزارش‌های در مورد توافق زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد جانشینی دشان در تیم ملی پس از جام جهانی منتشر شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала