Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی موقت بارسا: می‌خواهم چهره‌های شاد را به بارسلونا برگردانم + ویدیو

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
سرجی بارخوان روز جمعه پس از اخراج رونالد کومان به عنوان سرمربی موقت بارسلونا معرفی شد و از چالش پیش رو هیجان زده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا همچنان مشتاق است تا هر چه زودتر ژاوی هرناندز سرمربی السد را به خدمت بگیرد اما تا آن زمان این سرجی است که هدایت تیم اصلی را بر عهده دارد.
سرجی در جریان کنفرانس مطبوعاتی خطاب به خوان لاپورتا گفت:
"از اعتماد شما متشکرم. من کومان را با آغوش بزرگ همراهی می‌کنم. وقتی سه شنبه و شنبه بازی می‌کنید، فضای کمی برای کار وجود دارد. من سعی خواهم کرد روش‌هایی را که فکر می‌کنم می‌تواند موثر باشد، به کار بگیرم. نحوه بازی ما تغییر نخواهد کرد، بازیکنان یکسان هستند. ما چند مفهوم تاکتیکی را مورد بحث قرار داده‌ایم."
تغییر جو
سرجی مصمم است در دوران سرمربیگری خود جو مثبتی را در ترکیب اصلی ایجاد کند.
او گفت: "اولین کار این است که چهره‌های خوشحال را برگردانیم. اگر بازیکنان را برگردانیم و ایده فوتبال هجومی را بازیابی کنیم، به ما کمک خواهد کرد. من یک برنده هستم و بازیکنان برنده را دوست دارم. همه ما باید شرایط را تغییر دهیم. بسته به آنچه که می‌بینیم، تا حد زیادی مداخله خواهیم کرد."
ریکی پویگ
یکی از بازیکنانی که انتظار می‌رود از تغییر سرمربی منتفع شود، ریکی پویگ است که هرگز در دوران کومان طرفدار او نبود.
سرگی تصریح کرد: "هر کسی که در دسترس است شانس بازی دارد. من نمی‌توانم بر اساس یک جلسه تمرین ارزیابی کنم. من اینجا هستم تا تصمیم بگیرم. خواهیم دید."
از نظر این‌که آیا چیزی در مورد تمرینات تغییر خواهد کرد، سرجی می‌خواهد بارسلونا فشرده تری را ببیند.
او توضیح داد: "من نمی‌دانم آنها قبلا چه کار می‌کردند. می‌دانم چه می‌خواهم، چه چیزی را پیشنهاد می‌کنم و چه چیزی را دوست دارم. من از آنها شدت خواسته‌ام. ما 24 ساعت با یک مسابقه فاصله داریم. مهلت من این است که در مدت زمان کوتاهی حداکثر استفاده را از آنها ببرم."
عثمان دمبله
در مورد وضعیت جسمانی عثمان دمبله که با سرعت مشابه هم تیمی‌هایش به تمرینات بازگشته، سرمربی بارسا اذعان کرد که این بازیکن فرانسوی گزینه‌هایی برای حضور در لیست دارد.
سرجی گفت:
"دمبله می‌تواند وارد ترکیب شود و آنسو فاتی امروز تمرین نکرده است. با یک جلسه تمرین نمی‌توانم ارزیابی کنم که چه کسی بهتر تمرین می‌کند، باید به بهترین‌ها برای بازی فکر کنم. ضرب الاجل محدود است و همه فرصت بازی دارند. همه می‌خواهند آن را دوست داشته باشند و امکاناتی دارند."
فرصتی برای عبده و آلوارو سانز
علاوه بر ارزیابی احتمال اولین بازی دمبله در این فصل، سرجی همچنین به این نکته اشاره کرد که عبده و آلوارو سانز پس از تمرین امروز با تیم اصلی می‌توانند برای دیدار با آلاوز وارد ترکیب شوند و برای بازی با بارسا B به لینارس سفر نکرده‌اند.
سرجی بارخوان گفت:
"وقتی من این دو بازیکن را می‌خواهم به این دلیل است که غیبت‌های زیادی داریم. اگر صلاح بدانم این دو بازیکن می‌توانند در کاری که با بارسا ب انجام می‌دهند کمک کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала