هراس آلمان از طیارات ترانسپورتی نظامی روسیه

© Sputnik / Aleksander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر طیاره ترانسپورتی ایل-78
طیاره ترانسپورتی ایل-78 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
روزنامه Bild آلمانی مقاله ای درباره تمرینات «ناراحت کننده» پیلوتان روسی منتشر کرد که طیارات ترانسپورتی نظامی ایلیوشین -76آنها، بمب های آموزشی را به صورت یدک کش حمل می کند.
به گزارش  اسپوتنیک، این نشریه که نویسنده آن روزنامه نگاری به نام  یولیان رپکه است، به پیام وزارت دفاع روسیه در مورد آموزش خدمه غند ترانسپورتی هوایی نظامی در ولایت پسکوف برای انجام بمباران عملی و انداخت های رزمی اشاره می کند. طوری که در وزارت دفاع روسیه خاطرنشان شده در طول جلسات آموزشی با خدمه، تمرینات تئوری و عملی در مورد حمل یدک کش  بمب های آموزشی P-50T و بارگیری توپ های هوایی "گ ش ـ 23"GSh-23) ) با توجه ویژه به نکات ایمنی هنگام انجام بمباران و انداخت عملی برگزار شد. در این بیانیه آمده است: پرواز برای بمباران عملی و انداخت واقعی دشوارترین نوع پرواز و در ماموریت های طیارات ترانسپورتی نظامی است.
طیاره بمب افگن و راکت بردار استراتیژیکی تو-160 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2015
چندرسانه ای
عالیترین طیارات نظامی روسیه
در تیتر یک مقاله بیلد گفته می شود  اردوی روسیه در حال کار گذاشتن بمب بر روی طیارات ترانسپورتی است که سوالاتی را در مورد احتمال "برنامه ریزی حمله غافلگیرانه" ایجاد می کند.
نویسنده مقاله این سوال را مطرح می کند که چرا اردوی روسیه «بمب های مرگباری را بر روی طیارات که برای بمباران اهداف دشمن کاملاً نامناسب هستند» نصب می کند.
این نشریه برای اظهار نظر به پتری ماکلا "وبلاگ نویس  نظامی مستقل" از فنلند مراجعه کرده گفت مدتی است که چنین رویدادها در حال وقوع است. در همان زمان، او به بیلد "توضیحات نگران کننده" برای غلت برگزاری  چنین نیروهای آموزشی ارائه کرد. او می‌گوید: «اگر در حال آماده‌گی یک حمله غافلگیرانه یا فرود غافلگیرانه بر روی دشمنی باشید که نمی‌داند چه چیزی در انتظارش است، منطقی است. رپکه می‌گوید این نظریه تنها فنلندی‌ها را نگران نمی‌کند، زیرا برخی از میدان های  آموزش نظامی در ولایت  پسکوف «کمتر از 50 کیلومتر با سرحد اتحادیه اروپا و ناتو فاصله دارند».
طیاره سو- 34 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2015
مخوف ترین طیارات نظامی روسیه
روسیه بارها تاکید کرده است که قصد تهاجم به هیچ کشوری ندارد. همزمان، مسکو شاهد فعالیت بی سابقه ناتو در سرحدات خود است. ناتو به طور منظم تمرینات و نبردهایی را با نیروهای مسلح روسیه شبیه سازی می کند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که اگرچه مسکو هیچ تهدیدی برای هیچ کس نیست، اقدامات بالقوه خطرناک برای منافع خود را نادیده نخواهد گرفت.
ایلیوشین -76- ترانسپورت هوایی نظامی ثقیل شوروی و روسیه است که  اولین مدل تولیدی آن در 5 می 1973 به پرواز درآمد. این هواپیما برای پرسنل کوماندو و ترانسپورت اموال و تجهیزات برای اهداف مختلف طراحی شده است. این طیاره ترانسپورتی مسلح به  دو توپ GSh-23 هستند که امکانات پرتاب بمب های قابل سقوط آزاد یا چراغ های رادیویی را دارد. وزارت دفاع روسیه در سال 2015 در مورد استفاده از بمب های هوایی توسط خدمه ایلیوشین -76 گزارش داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала