Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورودی‌ها و خروجی‌های بارسا در صورت روی کار آمدن ژاوی

© REUTERS / Albert GeaXavi Hernandez
Xavi Hernandez  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
بارسلونا در صورتی که ژاوی را به عنوان سرمربی استخدام کند، مجبور است برخی بازیکنان را به فروش برساند و به جای آن‌ها بازیکنان جدید به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اخراج رونالد کومان از بارسلونا، حالا ژاوی به گزینۀ جدی جانشینی وی مبدل شده است و رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که سرمربی فعلی باشگاه السد بزودی هدایت بلوگرانا را به عهده خواهد گرفت.
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
ورزش
روزهای دشوار در انتظار ژاوی؛ هواداران گواردیولای دوم می‌خواهند
بارسلونا در صورتی که ژاوی را به عنوان سرمربی استخدام کند، مجبور است برخی بازیکنان را که در برنامه‌های وی جا ندارند، به فروش برساند و به جای آن‌ها بازیکنان را به خدمت بگیرد که سرمربی جدید تیم خواهان آن‌ها است.
از حالا مشخص است که ژاوی بازیکنانی چون لوک دی‌یانگ، عثمان دمبله، روبرتو، لنگلت و ساموئل اومتیتی را نمی‌خواهد زیرا این بازیکنان مشکلات فزیکی دارند و با ترکیب او که شدیداً روی فزیک و بازی سرعتی استوار است، سازگار نیستند.
براساس گزارش اسپورت، احتمال دارد ژاوی در ابتدا یک هافبک خلاق و هجومی می‌خواهد که بتواند در سیستم 3-3-4 بازی کند و برای این هدف فابیان رویز را از ناپولی در نظر دارد.
 ژاوی همچنین دو فول بک می‌خواهد، یکی با مشخصات داوید آلابا یکی دیگر هم با میل هجومی بالا مثل جوردی آلبا. ژاوی همچنین یک وینگر تکنیکی می‌خواهد که توانایی حمل توپ بالایی داشته باشد.
ستاره‌های چون کونده، کینگزلی کومان و فابیو بلانکو استعداد جوان و خوزه گایا کاپیتان والنسیا را زیر نظر دارد و از مدیران باشگاه خواهد خواست تا این بازیکنان را جذب کند.
بارسا در حال حاضر مشکلات اقتصادی بزرگی دارد و توان جذب این بازیکنان را ندارد اما می‌تواند با فروش برخی بازیکنان هزینۀ خریدهای جدید را تأمین کند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала