Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی بیاید، بارسا سه‌گانه می‌گیرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012
ژاوی هرناندز  Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
خوان گاسپارت مدیر بارسا معتقد است که در صورت روی کار آمدن ژاوی در بارسلونا، این باشگاه می‌تواند سه گانه را فتح کند.
به گزارش اسپوتنیک، دو شکست متوالی بارسلونا برابر رئال مادرید و رایووایکانو، سران بارسلونا را بر آن داشت تا رونالد کومان را برکنار کنند و در حال حاضر سرجی بارخوان سرمربی تیم ب بارسلونا به طور موقت مسوولیت فنی تیم را بر عهده گرفته است.
Xavi Hernandez  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
ورزش
ورودی‌ها و خروجی‌های بارسا در صورت روی کار آمدن ژاوی
رسانه‌های کاتالانی از ژآوی به عنوان جدی‌ترین گزینه کاتالان‌ها برای جانشین کومان یاد می‌کنند و کارشناسان معتقد اند که سرمربی فعلی السد با توجه به شناختی که از بارسا دارد، در این باشگاه موفق خواهد شد.
خوان گاسپارت  مدیر عامل بارسا بین سال های 2000 تا 2003، بیشتر از کارشناسان به ژاوی باورمند است و می‌گوید که در صورت روی کار آمدن وی کاتالان‌ها توان فتح سه گانه را دارند.
وی در گفت‌وگو ال‌کنفیدنسیال در این مورد گفت:"  معتقدم بارسا با ژاوی لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری را فتح خواهد کرد چون هنوز در ابتدای فصل قرار داریم و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. من چیزهای غیر قابل باوری در فوتبال دیده ام و معتقدم هیچ چیز غیرممکن نیست. باید به بارسای ژاوی خوشبین باشیم. همانگونه که پپ و انریکه بدون تجربه کافی کارهای بزرگی انجام دادند، ژاوی نیز موفق خواهد شد."
گاسپارت در حالی از ژاوی حمایت کرده است که این سرمربی با او رابطه بسیار خوب و دوستانه دارد و همواره از هم‌دیگر به نیکویی یاد می‌کنند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала