Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس بارسا: اخراج کومان؟ شرایط غیرقابل تحمل شده بود

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا در مراسم معرفی سرجی بارخوان به عنوان مربی موقت بارسلونا، در مورد اخراج کومان و احتمال جاشینی ژاوی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باخت مقابل رئال مادرید و پس از آن شکست مقابل رایو وایکانو باعث شد تا صبر مدیران بارسلونا لبریز شود و آن‌ها بامداد پنجشنبه رونالد کومان به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کردند.
ساعاتی پس از برکناری کومان، سرجی بارخوان سرمربی تیم ب بارسلونا به طور موقت مسوولیت فنی تیم را بر عهده گرفته است و امروز به صورت رسمی از سوی لاپورتا معرفی شد.
رییس بارسا در مراسم معرفی بارخوان این مربی را یکی از بهترین‌ها در تاریخ باشگاه عنوان کرد و در مورد اخراج کومان و احتمال جانشینی ژاوی صحبت کرد.
لاپورتا گفت:" از سرجی بارخوان سپاسگزاریم که در شرایط دشوار به طور موقت هدایت تیم را به عهده گرفته است. بارخوان او یکی از بازیکنان بزرگ بارسلونا است و در یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه برای ما بازی می کرد. او شایسته هرگونه اعتمادی است."
وی در مورد اخراج لاپورتا گفت:" از کومان تشکر می‌کنم که سال گذشته در بدترین شرایط بارسلونا را تحویل گرفت و مسئولیت هدایت تیم را قبول کرد. او از بزرگان تاریخ باشگاه است و برای همیشه در ذهن ما خواهد بود. برای ما کوپا دل ری را به ارمغان آورد و دلیل برکناری او نیز نتایج بد اخیر بود. شرایط دیگر غیر قابل تحمل شده بود. فکر می‌‎کنم باید زودتر این تصمیم را می گرفتم ولی احساس کردم باید به کومان زمان بیشتری داد. خوشبختانه هنوز در همه جام‌ها شانس داریم."
رییس بارسا در مورد احتمال حضور ژاوی روی نیمکت این تیم گفت:" فکر می‌کنم ژاوی به‌عنوان مربی رشد خوبی داشته است. ما رابطه بسیار خوبی داریم. ما دو ماه است که اغلب با هم صحبت کرده‌ایم و من نظر او را درباره تیم می‌دانم. من همیشه گفته‌ام که ژاوی روزی مربی بارسا خواهد شد. او عاشق فوتبال است، او متعلق به بارسا است و این هدف او بوده و هست. من به افرادی که در کنارم هستند و او را دنبال می‌کنند و او را می شناسند، او و سایر مربیان اعتماد دارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала