ماسک تایید کرد: چک کردن قیمت رمزارزها می‌تواند برای سلامت روان مضر باشد

© REUTERS / Mike Blakeماسک تایید کرد: چک کردن قیمت رمزارزها می‌تواند برای سلامت روان مضر باشد
ماسک تایید کرد: چک کردن قیمت رمزارزها می‌تواند برای سلامت روان مضر باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
به دنبال کاهش حدود 7 درصدی قیمت بیت کوین روز پنجشنبه 28 اکتوبر، حساب کاربری با نام «Shibetoshi Nakamoto» با انتشار در توییتی اعلام کرد که چک کردن قیمت رمزارزها می‌تواند برای سلامت روان مضر باشد. ایلان ماسک مدیر عامل تسلا توییت منتشر شده را تایید کرد که این موضوع برای بسیاری از فعالان بازار رمزارز جالب توجه بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، این هفته بازار رمزارزهای نوسانات مختلفی را تجربه کرد. یکی از رمزارزهای مورد توجه شیبا اینو بود. در همین حال اتریوم دومین ارز بزرگ دیجیتال به بالاترین قیمت خود یعنی 4416 دالر رسید. ارزش دارایی ایلان ماسک به تازگی به مرز 300 میلیارد دالر رسید. او قبلا گفته بود بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را در اختیار دارد و هر از گاهی با توییت‌های خود باعث نوسان ارز‌های دیجیتال شده است.
مدیر عامل تسلا علاقه به شیبا اینو را رد کرده و اعلام کرده ارزهای دیجیتال را از روی کنجکاوی خریداری کرده. البته نگرانی ماسک بی دلیل نبوده و طبق نظرسنجی انجام شده توسط وب‌سایت U.Today بیشتر دانشجویان و جوانان از استرس و نوسانات مداوم ارزهای دیجیتال رنج می‌برند. شایان ذکر است جوانان علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند و افزایش توجه به این بخش رشد فزاینده‌ای را به خود می‌بیند. در کشور اسکاتلند یک کلینیک درمانی برای کسانی که به تجارت ارزهای دیجیتال اعتیاد دارند، وجود دارد. کلینیک Castle Craig که در ادینبورگ مستقر شده تا کنون 15 بیمار مبتلا به اعتیاد کریپتو کارنسی را درمان کرده است.
اگرچه اعتیاد به ارزهای دیجیتال هنوز به عنوان یک وضعیت شناخته شده نیست. رسانه‌های اجتماعی از یک سو و وعده‌های بزرگ مردم را به نوسانات آن وابسته می‌کند. چند ماه پیش «ویتالیک بوترین»، هم‌بنیان‌گذار اتریوم اعلام کرد که 1 میلیارد دالر از دارایی‌های خود در شیبا اینو را به صندوق کمک به مبارزه با کووید-19 در هند اهدا می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала