Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگلزمان همچنان در دام کرونا؛ سرمربی بایرن به بازی با برلین نمی‌رسد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ناگلزمن
ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ امیدوار بود یولیان ناگلزمان پس از شکست سنگین برابر بایرلورکوزن از کرونا رهایی یابد و تیم را هدایت کند، اما به نظر می‌رسد که او این هفته در دیدار برابر یونین برلین نیز غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، 9 روز قبل و پس از دیدار بایرن مونیخ برابر بنفیکا که با پیروزی 0-4 باواریایی‌ها به پایان رسید، یولیان ناگلزمان به ویروس کرونا مبتلا شد و دیدار برابر هوفنهایم و بروسیا مونشن گلادباخ را از دست داد.
بورسیا مونشن گلادباخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2021
ورزش
گلادباخ 5 بایرن 0؛ تحفیر و حذف تلخ مردان ناگلزمن به دست کره اسب‌ها + عکس
در دو بازی که ناگلزمان روی نیمکت بایرن حضور نداشت، این تیم یک پیروزی 0-4 در بوندسلیگا برابر هوفنهایم و یک شکست 0-5 برابر گلادباخ در رقابت‌های جام حذفی آلمان متقبل شد تا هواداران بابت نبود سرمربی شان نگران و از شکست‌ دیگر و از دست رفتن صدرجدول لیگ هراسان شوند.
باواریایی‌ها امیدوار بودند ناگلزمان با تکمیل 10 روز قرنطینه، به بازی برابر یونین برلین برسد اما به نظر می‌رسد که هنوز سرمربی بایرن مونیخ موفق به شکست کرونا نشده و در این دیدار نیز غایب خواهد بود.
نشریه بیلد با تایید این موضوع گزارش داده است که احتمال حضور ناگلزمان روی نیمکت بایرن در دیدر برابر یونین برلین صفر است زیرا هنوز آزمایش او منفی نشده و احتمال دارد چند روز دیگر طول بکشد تا سرمربی بایرن از شر ویروس کرونا رهایی یابد.
این در حالی‌ست که قبل از این گزارش‌ها نشان می‌داد که ناگلزمان کرونا را شکست داده و بدون مشکل می‌تواند تیمش را برابر برلین هدایت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала