کیله به بعضی کسان مضر است

© Depositphotos.com / Tonodiazکیله
کیله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
استپانووا، متخصص تغذیه در روسیه از افراد مبتلا به دیابت خواست تا از خوردن کیله امتناع ورزند.
به گزارش اسپوتنیک، آلنا استپانوا، متخصص تغذیه در روسیه در گزارشی اعلام کرد که کیله برای صحت چه ارزشی دارد و برای چه کسانی بهتر است که کلیه را از رژیم غذایی خود حذف کنند.
این متخصص گفت: "کیله های رسیده دارای شاخص گلیسمی نسبتا بالایی هستند، به این معنی که شکر خون پس از خوردن کیله به سرعت افزایش می یابد. همچنین کیله برای افرادی که انسولین مصرف می کنند و دیابت دارند، توصیه نمی شود."
Девушка с бананом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2016
منع مسابقه کیله خوری
وی همچنین خاطرنشان کرد: مصرف کلیه به دلیل وجود ساکارید در آن برای اسهال و سندرم روده تحریک پذیر باید به حداقل برسد.
علاوه بر این، این متخصص تغذیه اضافه کرد که کیله فقط برای افرادی که این امراض را ندارند، مفید است. کیله منبع تریپتوفان، پیش ساز سروتونین (هورمون شادی) است. علاوه بر این، کیله حاوی اینولین است که نوعی فیبر محلول است که تأثیر مفیدی بر تخلیه روده دارد و فیبر محلول یک ماده غذایی پربیوتیک است".
کیله بیش از حد رسیده از 90 تا 100 کیلو کالری در هر 100 گرم برخوردار است. این کیله سرشار از کاتچین هستند - آنتی اکسیدان های قدرتمندی که از سلول ها در برابر آسیب محافظت می کنند.
اولگا کوبلوروا در ادامه معتقد است: "شاخص گلیسمی کیله های رسیده حدود 70 است - بنابراین اگر اضافه وزن دارید، بهتر است کیله رسیده را کنار بگذارید. بر خلاف کیله سبز، هضم آنها آسان است: در طول کار طولانی مدت، این کیله منبع انرژی سریع خواهد بود."
در هر صورت یک یا دو کیله در روز برای بدن مفید است: "یک کیله حاوی حدود 10% مقدار پتاسیم روزانه و تقریباً 30% نیاز روزانه به اسید فولیک برای بدن است که برای عملکرد طبیعی قلب و بدن لازم است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала