Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های کولیبالی در صورت جدایی از ناپولی مشخص شد

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
کالیدو کولیبالی گفته است که در تنها در صورتی از ناپولی جدا خواهد شد که به یکی از باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، کالیدو کولیبالی، مدافع تنومند سنگالی در ترکیب ناپولی عملکردی فوق العاده طی فصل های گذشته داشته است. به همین خاطر بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این مدافع مستحکم هستند.
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2020
ورزش
کولیبالی نیاید؛ سیتی چه‌کسی را می‌خرد؟
سیتی، پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد در دو پنجره نقل‌وانتقالات قبلی تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام دادند اما به دلیل این که دی لورینتس، رئیس باشگاه ناپولی قیمت او را 80 میلیون یورو اعلام کرد، از جذب او منصرف شدند.
حالا خود این بازیکن گفته است که فقط در صورتی حاضر است این تیم را ترک کند که از تیم های رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی پیشنهاد داشته باشد.
دی ماجیو خبرنگار ایتالیایی مدعی است که کولیبالی به او گفته است:" اگر از ناپولی جدا شوم فقط به سه تیم برتر دنیا می روم: سیتی با گواردیولا، رئال مادرید و بارسلونا. یوونتوس؟ دیوانه شده ای؟ هرگز در باشگاه ایتالیایی دیگری بازی نمی‌کنم. هرگز به یووه نمی‌روم و به هواداران ناپولی خیانت نمی کنم."
کالیدو در حالی از علاقه‌اش به این سه باشگاه پرده برداشته که هنوز رییس پی‌اس‌جی خواهان این بازیکن است و احتمالاً تابستان آینده اقدام به جذب این بازیکن خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала