Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک افغانستان منتظر بود؛ ببرهای آبی حریف پاکستان نشدند + عکس

© Photo / Ariana Sportمحمدنبی و گلبدین نایب در بازی با پاکستان
محمدنبی و گلبدین نایب در بازی با پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان در یک بازی نزدیک به پاکستان بازی را واگذار کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های ملی کریکت افغانستان و پاکستان در حساس‌ترین رقابت این فصل جام جهانی 20 آوره امشب از ساعت 6:30 به وقت کابل در ورزشگاه بین المللی دُبی به مصاف هم رفتند که سرانجام این رقابت‌ با وجود نمایش درخشان ملی پوشان کریکت افغانستان با اختلاف 5 ویکت به سود پاکستان خاتمه یافت.
از آنجا که پاکستان در دوبازی قبلی خود برابر هندوستان و زیلاندجدید برنده شده بود، این دیدار برای ملی پوشان کشور سرنوشت ساز بود اما با نمایش ضعیف کریم جنت در توپ اندازی ببرهای آبی شکست خوردند.
ابتدا قرعه را افغانستان برد و انتخاب توپ‌ زنی نمود که در 20 آور و با از دست دادن 6 بازیکن 148 دوش را هدف گذاشت.
در این بخش و در حالی‌که محمدشهزاد، حضرت زازی، اصغرافغان، کریم جنت، رحمان الله گربز و نجیب الله زدران از زمین بازی بیرون شدند ولی در نهایت همکاری عالی محمدنبی و گلبدین نایب نتیجه بزرگی را در پی داشت.
در بخش توپ زنی محمدنبی و گلبدین هر کدام 35 و نجیب الله زدران دوش انجام دهند.
البته در بخش توپ اندازی ایمادوسیم 2، افریدی، حارث رئوف، حسن علی و شاداب خان هر کدام یک ویکت کسب کردند.
در ادامه ملی پوشان پاکستان به توپ زنی پرداختند و روی اشتباه کریم جنت در بخش توپ اندازی، در آور 19 هدف داده شده را برآورده ساختند تا به سومین پیروزی متوالی شان در این مسابقات دست یابند.
پاکستان که به شدت تحت تأثیر توپ اندازان افغانستان قرار داشت، بابراعظم (کاپیتان) 51، فخر زمان 30، آصف علی 25 دوش کسب کردند که مهم‌ترین امتیازات را آصف علی به دست آورد و پاکستان را به پیروزی ارزشمندی رساند.
در بخش توپ اندازی راشدخان بهترین نمایش را داشت و دو ویکت کسب کرد تا رکورد جدیدی را در تاریخ بازی‌های 20 آوره ثبت نماید. همچنین مجیب الرحمان، محمدنبی و نوین الحق هر کدام یک بازیکن حریف را از زمین بازی خارج ساختند اما کریم جنت در 4 آور 48 دوش به حریف داد تا بازی را دو دست تقدیم حریف کند.
با این نتیجه پاکستان ضمن کسب سومین برتری خود در بازی‌های بیست آوره جهان (هندوستان، زیلاند جدید، افغانستان) حالا شش امتیازی است و بالاتر از ببرهای آبی در صدر گروه ایستاده‌اند تا امیدواری کامل برای صعود به دور بعد داشته باشند.
افغانستان با امتیاز دو اما تفاضل مثبت در جایگاه دوم است و نامیبیا که تنها یک پیروزی دارد در رده سوم جا خوش کرده در حالی‌که زیلاند جدید، هندوستان و اسکاتلند به ترتیب چهارم تا ششم هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала